مرغ فروش متخلف در قزوین ۱۸ ماه از کسب و کار محروم شد

عیسی غیاث یزدی رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین اظهار کرد: عدم رعایت زنجیره سرد ، دیفراست کردن ماهی منجمد، قطعه‌بندی غیر مجاز، عرضه مرغ تاریخ گذشته و عدم استفاده از سیستم برودتی در مرکز عرضه مرغ و ماهی بیشتر تخلفاتی است که کارشناسان دامپزشکی در حین بازرسی مشاهده کرده و پرونده واحدهای متخلف را پس از صورتجلسه به مقامات قضایی تحویل می‌دهند.

وی در مورد پرونده یک واحد مرغ فروشی متخلف در قزوین گفت:  پس از صدور رای دادگاه، متهم در مدت زمان قانونی اعتراض خود را به دادگاه اعلام کرد و دادگاه تجدید نظر در ارتباط با این پرونده تشکیل شد که با توجه به عدم ارائه دلایل موجه از طرف متهم و ارتباط جرم با بهداشت عمومی جامعه، دادگاه تجدید نظر نیز رای اولیه را تایید کرد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین با اشاره به رای صادره برای پرونده مذکور تشریح کرد: متهم به ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و محرومیت از کسب و کار در زمینه عرضه فرآورده‌های خام دامی به مدت ۱۸ ماه محکوم شد که این بخش از حکم نیز با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی به زودی اجرا خواهد شد.

این مسئول به عرضه کنندگان فرآورده‌های خام دامی هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مجازات‌های مشابه در انتظار متخلفین خواهد بود.