2000 واحد مسکن مهر در قزوین افتتاح می‌شود

مسعود حق‌لطفی امروز اظهار داشت: طی روز فردا و با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور چند طرح عمرانی حوزه راه و شهرسازی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر به طور همزمان در سطح استان قزوین یکی از پروژه‌هایی است که با هزینه ای بالغ بر یک هزار و پنج میلیارد ریال در سفر معاون رئیس جمهور و با حضور استاندار قزوین افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به نیاز این استان به فضاهای درمانی اضافه کرد: با توجه به توافقات انجام شده میان استانداری، راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی، زمین هشت و نیم هکتاری در شهر قزوین برای احداث بیمارستان 700 تختخوابی به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می‌شود که کلنگ احداث آن توسط معاون رئیس جمهور بر زمین خواهد خورد.

حق‌لطفی افزود: ایستگاه پمپ بنزین مهرگان یکی دیگر از پروژه‌های قابل افتتاح در این برنامه است که پس از واگذاری زمین توسط این اداره‌کل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

این مسؤول با اشاره به پیگیری و تأکید وزیر راه و شهرسازی برای تأمین هرچه بیشتر خدمات روبنایی و شهری در پروژه‌های مسکن مهر هم عنوان کرد: در سفر انصاری به قزوین کلنگ احداث یک باب کتابخانه هم از سوی خیران در بوستان بزرگ ناحیه شهری مهرگان بر زمین خواهد خورد.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: دو مدرسه 12 و 20 کلاسه هم در همین زمینه تکمیل شده که فردا و با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افتتاح می‌شود.