سربلندی خرم آبادی ها در امتحان انتخابات

انتخابات دور دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز جمعه 10 اردیبهشت با حضور باشکوه مردم خرم آباد درحال برگزاری است.

مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی در حالی آغاز شد که مردم با استقبال پرشور قبل از آغاز رسمی رأی گیری در محل شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند.

مردم انقلابی خرم آباد در همان آغازین ساعات شروع رأی گیری با حضور در پای صندوق های رأی بادیگر وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ بیگانگان کشیدند.

مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد0

امروز همه آن هایی که دل در گرو این انقلاب و نظام دارند برای انتخاب نماینده اصلح وتعیین آینده سیاسی کشور خود با حضور پرشور در شعبه های مختلف اخذ رأی  در شهر خرم آباد در صف های طولانی به صف ایستادند تا رأی خود را به صندوق بیندازند.

مردم ولایتمدار خرم آباد همواره در صحنه های مهم و حساس سیاسی مشارکت فعال داشته اند و امروز باردیگر در امتحان انتخابات سربلند بیرون آمدند.

مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد2

در مرحله اول انتخابات هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه خرم آبادو دوره چگنی نتوانستند به ظور مستقیم راهی بهارستان شوند.از بین 4 نامزدی که به دور دوم انتخابات راه‌یافته‌اند 2 نفر که بیشترین آرا را کسب کرده باشند به مجلس راه خواهند یافت.

مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد5

در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی حدود 430 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند ومجموعاً" 343 صندوق اخذ رأی آماده شده است.