طرح آبرسانی شهرهای مرکزی مازندران با اعتبارات بانک توسعه اسلامی اجرا می‌شود

حسین نیازآذری اظهار داشت:  350 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی برای ادامه اجرای طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف مازندران اختصاص یافت.

وی افزود: در راستای پیگیری مسائل حوزه انتخابیه پس از دیدار با وزیر نیرو دومین جلسه را در دو هفته اخیر با معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب برای تسریع در اجرای طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف (بابل، امیرکلا، هادی شهر، بابلسر و فریدون‌کنار) تشکیل دادیم.

دبیر اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تکمیل طرح آبرسانی شهرهای گروه الف را مهم‌ترین طرح عمرانی منطقه مرکزی مازندران دانست و گفت: با اتمام آن آب شرب بهداشتی و با کیفیت برای 600 هزار نفر تامین می‌شود.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی پیگیری و مذاکره برای تسریع اجرای شبکه فاضلاب شهر بابل را دومین موضوع ملاقات خود با جانباز معاون وزیر نیرو اعلام کرد و گفت: تصمیماتی برای تکمیل این طرح زیربنایی که نقش اساسی در بهداشت و محیط زیست شهرستان بابل دارد گرفته شد.

نیاز آذری تاکید کرد: طرح اقدامات وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها محور دیگر مذاکرات بنده با معاون وزیر نیرو بود که مقرر شد حداکثر تا پایان سال 96 تمامی روستاهای بابل از آب شرب بهداشتی برخوردار شوند.