طوفان در آمل 242 میلیارد ریال خسارت به بار آورد

احمد منفرد به میزان خسارات وارده طوفان اخیر در شهرستان آمل اشاره کرد و افزود: میزان خسارت وارده بر تعداد 903 واحد مسکونی آسیب دیده در این طوفان به طور کلی مبلغ  63 میلیارد و 70 میلیون ریال برآورد شد.

 

وی به گستردگی خسارات وارده اشاره کرد و یادآور شد: در این طوفان مبلغ 30 میلیارد ریال به 45 واحد شالیکوبی، مبلغ 45 میلیارد ریال به 400 واحد باغ مرکبات کیوی و گلخانه، مبلغ 20 میلیارد ریال به 200 واحد دامداری و مرغداری، مبلغ 170 میلیون ریال به یک واحد مزرعه پرورش ماهی و به مجموع تاسیسات برق شهرستان مبلغ  14 میلیارد ریال خسارت مالی وارد شد.

 

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: در این حادثه مجموع برآورد خسارت وارده به  17 واحد مسجد و تکایا، پنج واحد آموزشی، سه واحد ورزشی، 15 دستگاه خودرو و تاسیسات شهری مبلغ 70 میلیارد ریال است.

 

این مسئول خسارت طوفان بامداد جمعه در آمل را 242 میلیارد و 240 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: فهرستی از خسارت‌های وارده و برآورد ریالی آن طی نامه‌ای به استاندار مازندران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران ارسال شد،

 

منفرد در پایان خاطرنشان کرد: شهروندانی که در طوفان بامداد جمعه خسارت دیدند درخواست کتبی خود را برای جبران خسارات در روستاها به دهیاری و در شهرها به بخشداری‌ها و فرمانداری شهرستان ارائه دهند