محدودیت‌های ترافیکی در جاده های شمال

سرهنگ جعفر محمدنژاد، رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: در حال حاضر رفت و آمد خودروها در همه جاده های استان به ‌صورت عادی و روان است و تردد در همه جاده‌ های استان جریان دارد.

 

سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه محورهای غرب مازندران در حال حاضر بارانی و لغزنده است، افزود: ارتفاعات برخی از محورهای استان به ‌صورت مه ‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است که رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی تردد کنند.

 

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی این هفته در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد انواع تریلی به ‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روز جمعه هفتم آبان از تهران به قائم‌ شهر و برعکس ممنوع است.

 

رئیس پلیس ‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به ‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای پنج‌ شنبه ششم و جمعه هفتم آبان‌ از این محور ممنوع اعلام شده است.

 

سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه هفتم آبان از کرج به مرزن ‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌ راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به ‌سمت کرج به ‌صورت یک‌ طرفه است.

 

وی گفت: رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌ های مازندران با شماره‌ های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به ‌صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه ‌های استان است.