۱۴ عنوان مجموعه شعر آیینی تا محرم

حسین عابدینی، مدیرمسئول انتشارات سفیراردهال درباره انتشار کتاب‌های جدید در این انتشاراتی گفت: کتاب‌های زیادی در انتشارات سفیر اردهال در دست منتشر کردیم. برخی از این کتاب‌ها در حوزه طب سنتی هستند و برخی هم با موضوع شعر آیینی به زبان‌های ترکی و فارسی در دست انتشار داریم. از جمله آثار منتشر شده در حوزه طب سنتی می‌توان به ترجمه کامل کتاب «کفایه الطب» و «طب نهج البلاغه» اشاره کرد.

وی افزود: از جمله کتاب‌هایی که در حوزه شعر آیینی در دست انتشار داریم می‌توان به «منتخبی از نوحه‌های شام» با گردآوری دبیرپور، «رجائیه» سید حسین رجایی تبریزی و مدایح و مراثی «وطنیات» اثر میرزا علی خان ادیب آشتی مشهور به آشوب تبریزی اشاره کرد. اغلب این کتاب‌ها تا محرم منتشرمی شود.

مدیرمسئول انتشارات سفیر اردهال ادامه داد: وضعیت نشر در شرایط کنونی خراب است به لحاظ پشتوانه‌ای که انتشارات سفیر ارهال داشت کتاب‌ها در شمارگان محدود منتشر می‌شود. اوضاع به گونه‌ای است که توانایی چاپ کتاب از ناشران گرفته شده است کتاب‌هایی که برای آن‌ها مخاطب داشتیم منتشر کردیم و اجازه ندادیم منتشرنشده باقی بماند.

عابدینی بیان کرد: از آنجایی که متوجه شدیم به ایام محرم نزدیک می‌شویم مجموعه شعر‌های آیینی را منتشر می‌کنیم. «دیوان اعزامی کاشانی» و جلد دوم «دیوان شهاب تشکری کاشانی» با جمع آوری محسن حافظی از دیگر کتاب‌هایی هستند که تا محرم منتشر و روانه بازار نشر می‌شوند. امسال ۱۲ تا ۱۴ عنوان مجموعه شعر آیینی به زبان فارسی یا ترکی منتشر می‌کنیم. این انتشاراتی در مجموع تاکنون ۱۷۰ عنوان مجموعه شعر آیینی منتشر کرده است.