۳۰هزار نسخه «مفاتیح الحیات» در نمایشگاه قرآن کریم

به گزارش افکارنیوز،مصطفی امرائی، مدیر نشر بین‌المللی اسراء درباره حضور این انتشارات در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بیان داشت: این انتشارات برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حدود ۳۰ هزار نسخه از کتاب «مفاتیح الحیات» را آماده انتشار کرده است.

وی اضافه کرد: برای نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ۶ چاپ از کتاب «مفاتیح الحیات» در ۵ هزار نسخه در نظر گرفته شده است که در نهایت این اثر ارزشمند در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به چاپ یکصد و سی و سوم خواهد رسید.

امرائی در پاسخ به این پرسش که آیا رساله عملیه آیت‌الله جوادی آملی به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خواهد رسید، بیان کرد: بعید می‌دانم؛ چراکه این رساله باید توسط این مرجع عالیقدر مشاهده و تصحیح شود به همین منظور چاپ و انتشار این کتاب را تا نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، غیرممکن ارزیابی می‌کنم.

وی در پایان گفت: فردا طی جلسهای تازههای نشر انتشارات اسراء در نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم تعیین خواهد شد و علاوه بر آن نیز این انتشارات در نمایشگاه قرآن به برپایی همایشی خواهد پرداخت که در آینده نزدیک جزئیات این همایش به اطلاع اهالی رسانه خواهد رسید.