چگونه خدا انسان را خلق کرد؟

در کتاب مقدس، ما شاهد داستانهایی از مردان ماجراجو و بی پروا هستیم، مردانی که از دعوت خدا پیروی کرده و برخی داستانهای باور نکردنی و حماسی را آفریده اند.

«پاتریک مورلی» در کتاب «چگونه خدا انسان را خلق کرد»،  به ما یادآوری می کند که خدواند هنوز هم انسانهای بی پروا و ماجراجو را می آفریند.

نویسنده در این اثر راه خدا جهت تبدیل شدن به مرد خدا را شرح می دهد و معتقد است: به خود اجازه مواجه شدن با آن را دهید – انسان امروزی تحت حمله شدید قرار دارد.

نویسنده در این اثر این پرسشها را مورد بررسی قرار می دهد: چه کسی به من مسیر را جهت پیشرفت به عنوان پدر، همسر و کارمند نشان خواهد داد؟ وقتی من در نقطه شکست مورد آزمایش قرار می گیرم، چه اقدامی باید انجام دهم؟

کتاب مقدس دارای جزییات بسیار مهمی درارتباط با درس های مهم یاد گرفته شده توسط انسانهایی که با موقعیت فوق مواجه شده و به سوالات پاسخ داده اند، می باشد.

در کتاب «چگونه خدا انسانها را خلق کرد؟» « پاتریک مورلی» متخصص مشهور مسائل مربوط به انسانها، خواننده را به عمق کتاب مقدس برده و او را با موارد زیر آشنا می کند:

-10 داستان حماسی مردان معروف کتاب مقدس؛

-10 اصل اثبات شده مبتنی بر شکست ها و موفقیت های آنها؛

-وعده بزرگ خداوند که بر اساس آن می توان مرد خدا شد.

«پاتریک مورلی» در این کتاب در ماجراجویی حماسی به دنبال تبدیل شدن انسان به مرد خدا است. در این مسیر شما با چگونگی غالب شدن بر دورانهای سخت آشنا شده و قدرت خدا را در همه جای زندگی خود خواهید دید.