توزیع‌کنندگان موادمخدر صنعتی در اراک دستگیر شدند

سرهنگ احمدرضا چگنی با اشاره به دستگیری این توزیع‌کنندگان موادمخدر در اراک اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت 3 توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان اراک آگاه شده و بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: سرانجام روز گذشته ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، این افراد را که قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را برای توزیع به شهر اراک وارد کنند در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی کنند.

چگنی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مقام قضایی در بستر یک عملیات غافلگیرانه نسبت به متوقف کردن خودروی متهمان درسطح محورهای مواصلاتی شهرستان اراک اقدام شد و در بازرسی ازخودرو سه متهم پرونده مقادیری مواد مخدر صنعتی و ترازوی توزین کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بیان کرد: این 3 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

توقیف سواری سمند با 19 میلیون ریال خلافی در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: سواری سمند با 19 میلیون ریال خلافی در شهرستان ساوه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ پرویز اسدی با اشاره به توقیف این خودرو در ساوه اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی در اجرای طرح ترافیکی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سمند متخلف را به سبب ارتکاب به تخلف حادثه متوقف و مورد اعمال قانون قرار دادند.

وی افزود: با بررسی مشخصات خودرو و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور مشخص شد که این خودرو دارای 19 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: ماموران با دریافت این اطلاعات ضمن اعمال قانون نسبت به راننده متخلف، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، خودرو را به پارکینگ منتقل کردند.

محورهای مواصلاتی استان مرکزی لغزنده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تمامی محورهای ارتباطی این استان باز است اما به سبب لغزندگی سطح جاده‌ها رانندگان باید هنگام رانندگی نکات ایمنی و رعایت سرعت مطمئن را جدی بگیرند.

سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به وضعیت راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: بارش برف در سراسر مناطق استان مرکزی و در تمامی محورهای این استان وجود دارد و این امر سبب لغزندگی مسیرها شده است.

وی افزود: داشتن زنجیر چرخ برای رانندگانی که قصد تردد در محورهای ارتباطی این استان را دارند، ضروری است، این درحالی است که بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی، بارش برف در 2روز آینده در بیشتر نقاط کشور و از جمله استان مرکزی سنگین است که توصیه می شود رانندگان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

کهریزی عنوان کرد: رانندگانی که قصد سفر در این روزها را دارند از سلامت خودوری خود مطمئن شوندو ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی با سوخت کافی برانند و  مدیریت سفر در این روزها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و سعی شود سفرها در اوقات شب انجام نشود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: تیم های پلیس راه این استان به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در محورهای مختلف ارتباطی حضور دارند.