سردرگمی در شهرکها و خیابان های بی نام و نشان قشم

وارد برخی شهرک های اطراف قشم که می شوید به یک چیز عجیب و غریب برخورد می کنید و آن چیز عجیب و غریب این است که هیچ کدام از خیابان هاى اصلى و فرعى و کوچه ها و لاین هاى این شهرک ها تازه تأسیس و پرجمعیت نام گذارى نشده است که این خود باعث نارضایتی ساکنان این شهرک ها شده است .

 

در همین راستا خبرنگار قشم آزاد برای بررسی بیشتر این موضوع شخصا به این شهرک های اطراف قشم می رود تا از نزدیک شنیده های مردم را ببیند ، اولین سؤالى که در ثانیه اول به ذهنم رسید و همین سوْال را از مسئولین پرسم ! اگه ساکنین شهرک سیستان قشم مشکلى برایشان پیش بیاید و نیاز به حضور پلیس ١١٠ یا آتش نشانى و اورژانس باشد باید چه آدرسى را بگویند ؟

 

یکى از ساکنین این شهرک در این باره گفت ؛ اگر نیاز به حضور نیروهاى امدادى یا اگر بخواهیم میهمانى را به منزلمان دعوت کنیم ، مى بایستى در محل ورودى شهرک بایستیم تا نیروهاى امدادى و یا میهمانمان بیاید و با توجه به آغاز فصل گرما و شرجى طاقت فرسا این مهم امکان پذیر نیست .

 

جای سوال است چرا شهرک هایی که به تازگی ساخته شده اند به حال خود رها می شوند و به مشکلات آنها از قبیل جاده ، کوچه بندی و تابلو و غیره هیچ رسیدگی نمی شوند ؟

 

لذا از معاونت محترم عمرانى سازمان منطقه آزاد قشم و کمیته نامگذارى شهرستان و فرماندار محترم مى خواهیم تا براى این مشکل بزرگ هر چه زودتر و سریعتر چاره اندیشى کنند تا قبل از اینکه خدایى ناکرده خانه و کاشانه اى در آتش بسوزد و یا فردى بخاطر نبودن آدرس درست و حضور دیر هنگام اورژانس ، در بستر بیمارى جان خود را از دست بدهد .