خانواده مینابی با بی تدبیری مسکن و شهرسازی زیر آوار +تصاویر

 نصرالله شریفی صاحب خانه تخریبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارمیناب جنوب گفت: سال 89 از طرف مسکن و شهرسازی اعلام شد که 90 متر از کل زمین شما که 1120 متر می باشد در اراضی ملی قرار دارد و باید تخریب شود ، پیگیر شدیم و دادگاه در سال 89 رای خود را مبنی بر تخریب 90 متر از کل زمین را صادر کرد.

 

 

شریفی افزود: همان سال 90 دیوار دور خانه را که حتی بیشتر از 90 متر بود تخریب کردند، و دیگر هیچ خبری از مسکن و شهرسازی نشد تا اینکه19 خرداد امسال دادنامه مسکن و شهرسازی به دست ما رسید که باید ظرف 2 روز منزل را تخلیه کنیم.

 

 

وی عنوان کرد: با پیگیری های بنده در دادگستری میناب با وجود اسناد و مدارک این حکم تغییر پیدا کرد و رای به نفع بنده صادر شد.

 

 

نصراله شریفی گفت: تا اینکه دیروز برای تحویل رای صادره دادگاه به اداره مسکن و شهرسازی رفتم و آنها با دیدن این حکم هرکدام به سویی رفتند و از جواب دادن به من خودداری کردند.

 

 

وی تصریح کرد: تا اینکه همسایه ها زمانی که بنده در اداره مسکن بودم تماس گرفتند و خبر از تخریب خانه دادند، ابتدا باور نکردم و به سمت منزل مسکونی خود رفتم و مشاهده کردم خانه ای را که با پول کارگری و زحمت ساخته بودم و برای آن حتی آب و برق نیز گرفته بودم بر روی وسایل داخلش تخریب کرده اند و بسیاری از وسایل منزل نیز که شامل یخچال، پنکه، موکت و دیگر وسایل بود در این فاصله زمانی گم شدند.

 

 

صاحب خانه تخریبی خاطر نشان کرد: نمی دانم چرا مسکن و شهرسازی این تصمیم را برای تخریب خانه بنده آن هم در ماه رمضان که ماه رحمت و مغفرت است بدون اطلاع اجرایی کرد.

 

 

انتهای پیام/

 
  • فغص
  • قف
  • قصف
  • فثغ