نبود خطوط مخابراتی در بشاگرد حادثه آفرید+عکس

به نقل از بشاگرد نیوز ؛شهرستان بشاگرد یکی از شهرستانهای محروم ایران و در شرق استان هرمزگان واقع گردیده است و در کلیات فرهنگی و اجتماعی هیچ گونه رسیدگی صورت نگرفته،جاده های خاکی این شهرستان همچنان صدمات جبران ناپذیری را به مردم این منطقه متحمل می سازد.

 

حدود دو هفته است که دکل مخابراتی کیگی مردک در منطقه درابسر بخش گوهران بشاگرد با مشکل مواجه شده است و ارتباط تلفنی مردم این منطقه به طوری کلی قطع است وگزارشات مردمی حاکی از این است که آتش سوزی دلیل قطعی این ارتباط است.

 

در پی این مشکل شوراها و دهیایان نیز مکاتباتی برای حل این مشکل صورت گرفته است ولی متاسفانه تاکنون با گذشت دو هفته هنوز هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

 

مردم روستاهای منطقه درابسر دو هفته است که حتی برای انجام یک تماس کوتاه مجبور هستند به شهر گوهران سفر کنند که علاوه بر طولانی بودن مسیر، اکثر این مردم از داشتن وسیله نقلیه مناسب محروم هستند.

 

قطعی دوهفته ای خطوط تلفنی در بشاگرد مردم را باچالش بزرگی روبروکرده است و با توجه به گزارشات رسیده خواهر و برادری که بدلیل نبود خطوط تلفنی از روستای بشنو به نزدیک ترین روستا برای برقراری تماس تلفنی با برادر خود که در جزیره کیش مشغول بکار است داشته باشند با وسیله موتوری خود از مسیر منحرف شدند و هر دو نفر از ناحیه دست و پا آسیب دیدند.

 

هر دو سرنشین موتور سیکلیت خواهر و برادر هستند که بدلیل نبود امکانات رفاهی و خدماتی بیمارستان شهرستان بشاگرد به بیمارستان شهرستان میناب اعزام شده اند.

 

هر دو مجروح حادثه دیده تحت درمان در بیمارستان شهرستان میناب می باشند.