با عاملان فیش های نجومی مثل یک خائن برخورد شود

به نقل از پارسیان خبر؛حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه شهرستان در خطبه های نمازجمعه این هفته پارسیان با دعوت ازمردم به تقوای الهی وبا اشاره به حدیثی از امام محمدباقر علیه السلام گفت:راهنمایی و تعلیم انسان‌ها به کار نیک کار انبیا و اولیا خداوند است لذا تربیت فرزندان،دوستان،جامعه بسیار مهم است.

 

 

حجت الاسلام میرزایی در ادامه با اشاره به سالروز حماسه همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام به ویژه ولایت فقیه و پایان دادن به آشوب اخلال گران در سال ۷۸ گفت:سخنان صریح مقام معظم رهبری در خصوص فتنه و حساسیت ایشان نشان داد که فتنه گری فتنه گران تطهیر و پاک نمی شود.

 

خطیب نمازجمعه پارسیان در ادامه تأکید کرد:جریان فتنه دنبال این است که با پوشش جدید به میدان بیاید و به فعالیت گذشته ادامه دهد، لذا مردم و مسئولین باید مراقب باشند، چرا که فتنه اصل نظام را هدف قرار داده بود.

 

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست شاه ملعون و نام گذاری این روز به عنوان عفاف و حجاب گفت:مهمترین عنصر برای شخصیت زن ،عفت اوست،عفت زن وسیله ای برای تکریم اوست،لذا اسلام به مسأله عفت خانم ها نگاه خاص می کند وهر نوع رفتاری که این عفت را زیر سوال ببرد با ان مخالفت می کند، همچنان که در خصوص ورزش بانوان تا جایی که عفت عمومی زیر سوال نشود و حرمت زنان از بین نرود و در جایگاههای مخصوص برگزار شود اشکال ندارد .

 

 

امام جمعه شهرستان پارسیان شروع یک نهضت فراگیر علیه اشرافی گری و مبارزه با مفاسد اقتصادی را مهمترین عامل برای ریشه کنی فیش های نجومی و پاداش های غیر منطقی دانسته و تأکید داشت: با عاملان این پدیده باید مثل یک خائن برخود کرد تا مردم نسبت به نظام بی اعتماد نشوند.

 

وی با اشاره به روز بدون پلاستیک گفت:متأسفانه در ایران سالانه بیش از سه میلیون تن پلاستیک تولید می گردد که با توجه به استحکام بالای آنها صد ها سال برای تجزیه آنها زمان لازم است که اثرات مخرب زیست محیطی و بیماری های انسانی از اثرات آنها است لذا مردم و مسئولین و نهادهای مردمی باید مراقب باشند و از کیسه های پارچه ای استفاده کنند.

 

امام جمعه شهرستان با انتقاد از کسر پنج هزار میلیاردی بودجه دفاعی کشور در لایحه دولت به مجلس گفت: در شرایط فعلی باید توان دفاعی کشور را بالا ببریم.

 

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به حادثه انفجار انتحاری در مرقدسید محمد فرزند امام هادی علیه السلام گفت:عمر داعش در عراق رو به اتمام است و با آزاد سازی موصل داعش در عراق به خاک می نشیند.