نخستین کارخانه قطعه بندی مرغ در تویسرکان آغاز به کار کرد

«علی اصغر ناظری پور» معاون فرماندار تویسرکان در آیین آغاز به کار این واحد گفت: امید می رود در شرایطی که توسعه اشتغالزایی و بهبود فضای کسب و کار از اولویت های اصلی کشور به حساب می آید، افتتاح چنین واحدهای تولیدی موجب افزایش فرصت های شغلی شود.

وی افزود: برای اینکه واحدهای تولیدی به اهداف روشن اقتصادی و تولیدی خود برسند باید قبل از آغاز به فعالیت خود با تحقیقات کارشناسانه به بحث سودآوری فکر کنند.

 

معاون فرماندار تویسرکان اظهار کرد: برندهای معروف و پر آوازه جهان در ابتدا از تحقیقات گسترده در حوزه های مختلف تولید، بازار یابی و سود آوری برخوردار بوده اند تا اعتبار مورد نظر خود را به دست آورده اند.

 

ناظری پور با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران در حوزه تولید و اقتصاد باید مولفه هایی نظیر رقابتی بودن بازار، تجاری سازی و بازار یابی محصولات خود را مورد توجه ویژه قرار دهند اضافه کرد: برخی از تولید کنندگان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی و کارشناسانه پس از مدتی با خسارت و ضرر در بازار مواجه می شوند و این امر به فضای اشتغالزایی نیز آسیب وارد می کند.

 

سرمایه گذار این واحد تولیدی نیز در این آیین گفت: شهرستان تویسرکان از بیشترین تعداد واحدهای مرغداری در سطح استان همدان برخوردار است اما جای خالی واحد قطعه بندی مرغ در آن احساس می شد.

توحیدی افزود: این واحد اکنون برای بیست نفر و با راه اندازی خط های بعدی تولید برای 50 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می کند.

 

وی اضافه کرد: کارخانه قطعه بندی مرغ تویسرکان در زمینی به مساحت یک هزار و 400 متر مربع ساخته شده و ظرفیت قطعه بندی 20 تن مرغ در روز را دارد.