درخشش پیشکسوتان کشتی ملایر در مسابقات قهرمانی استان

به نقل از ملایری‌ها؛ مهدی رضایی اظهار داشت:مسابقات کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به منظور تعیین اعضای تیم همدان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 38 کشتی گیر از 6 شهرستان استان در 3 دوره برگزار گردید و کشتی گیرانی در رده های سنی E ،D ، C، B،A و F با یکدیگر به رقابت پرداختند .

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به تنایج تیم ملایر دررشته آزاد  این مسابقات  گفت: در گروه سنی D که متعلق به کشتی گیران 51 تا 55 ساله بوده در 85 کیلوگرم علی اکبر شکوهی و در 97 کیلوگرم فرامرز لطیفی از ملایر بر سکوی نخست ایستادند.

وی افزود: در رده سنی E که مختص پیشکسوتان 56 ساله تا 60 ساله می باشد  نیز قاسم مفوض در 63 کیلوگرم و خسرو افکار در 97 کیلوگرم در رده نخست این مسابقات ایستنادند.

رضایی با اشاره به نتایج رده سنی F که شامل پیشکسوتان 61 تا 65 ساله بوده بیان کرد: در این رده علی اصغر احمدی از ملایر به مقام نخست رسید .

وی با اشاره به تنایج کشتی گیران ملایری در رشته فرنگی بیان کرد: محمد جعفری در 69 کیلوگرم گروه سنی A تنها مقام تیم ملایر در رشته فرنگی را کسب کرد.