نباید با حرف‌هایمان برای استقلال حاشیه سازی کنیم

فرشاد فلاحت‌زاده در خصوص شرایط استقلال و انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی آبی‌پوشان اظهار داشت: درست است که فکری  جوان است اما تجربه دارد و انتخاب خوبی صورت گرفته است. نفرات خوبی در کنار فکری در کادرفنی استقلال قرار دارند. 

وی ادامه داد: مرفاوی، دین‌محمدی و برهانی سال‌ها در استقلال بازی کرده‌اند و از لحاظ فنی می‌توانند کمک خوبی به سرمربی تیم داشته باشند. از سوی دیگر نصرالله عبداللهی و پرویز مظلومی در کنار تیم هستند که می‌توانند نقش مهمی در موفقیت تیم داشته باشند. مدیران باشگاه باید از کادرفنی حمایت کنند و مثل گذشته نباشد که در کوران مسابقات با ایجاد حاشیه ذهنیت و تمرکز سرمربی و دستیارانش را از بین ببرند. 

این مربی عنوان کرد: جایگاه و وظایف افراد در این تیم باید مشخص باشد و برای نفراتی که در کنار تیم هستند مهمترین‌ موضوع باید موفقیت استقلال باشد و این‌طور نباشد که هر کدام نظرات خودشان را مطرح کنند. حرف اول در مسائل فنی را باید فکری بزند و همه باید از او حمایت کنند. 

فرشاد فلاحت‌زاده  با بیان اینکه نباید با حرف‌هایمان برای استقلال ایجاد حاشیه کنیم، خاطرنشان کرد: همه باید به موفقیت استقلال کمک کنیم. کادرفنی و تمام اعضای استقلال باید با آرامش و تمرکز کارشان را انجام دهند. مدیریت باشگاه نقش مهمی در کم کردن حاشیه‌ها دارد و با مدیریت قوی می‌توانند تاثیر بسیاری در موفقیت استقلال داشته باشند. 

بازیکن پیشین استقلال در خصوص این موضوع که این تیم فرصت زیادی تا شروع لیگ ندارد، تصریح کرد:  با توجه به شرایط موجود در کشور تقریبا همه تیم‌ها زمان کمی برای آماده‌سازی خواهند داشت؛ اگرچه شرایط آبی‌پوشان یک مقدار متفاوت است. استقلال از کادرفنی تا بازیکن تغییرات زیادی داشته، به همین خاطر ممکن است هماهنگی و پیاده کردن تفکرات کادرفنی زمان بیشتری ببرد و هواداران باید صبور باشند و شرایط را تحمل کنند.