انتقاد کومان از مسی و خط حمله بارسا ؛ خیلی زیاد موقعیت از دست می‌دهیم

 شب گذشته در چارچوب هفته هشتم لالیگا بارسلونا در زمین آلاوس با تساوی یک بر یک به پایان رسید. آلاوس که با اخراج ژوتا در دقیقه 62 ، 10 نفره شد توانست مقابل بارسلونا بایستد و یک امتیاز را کسب کند.

بارسلونا نیز که گل خود را با اشتباه عجیب پیکه و نتو دریافت کرد در تمامی دقایق مخصوصا نیمه دوم سراسر حمله بود ولی نتوانست گل دوم را به ثمر رساند.

رونالد کومان که پس از شکست مقابل ختافه و پس از آن در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید ، مقابل آلاوس نیز امتیاز از دست داد، عملکرد خوبی در لالیگا به ثبت نرسانده است. تیم بارسلونا اکنون با 6 بازی و 8 امتیاز در رده دوازدهم لالیگا جای گرفته است.

کومان پس از این تساوی گفت: من نگران عملکرد خط حمله تیمم هستم. این نه مشکل نگرش است و نه تمرکز ولی باید بازیکنانم بتوانند در مقابل دروازه توپ‌هایشان را به گل تبدیل کنند.

وی ادامه داد: در مقابل یوونتوس ما توانستیم گل به ثمر رسانیم. در این بازی یک گل به آلاوس هدیه کردیم ولی توانستیم موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنیم. اگر شما موقعیت‌های زیادی در بازی ایجاد کنید و تنها یک گل بزنید اصلا خوب نیست.

کومان گفت: بله نگران تیم هستم زیرا از 12 امتیاز اخیر ما تنها 2 امتیاز گرفتیم. به نظرم نمایش تیم در حالت کلی رضایت بخش است. جای نگرانی زیادی نیست زیرا ما می‌توانیم موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنیم. باید مقابل دروازه عملکردمان را بهبود بخشیم. شوت آخر و پاس آخر نباید از دست برود. ما امروز خیلی موقعیت از دست دادیم.

کومان در خصوص تعویض‌های خود بین 2 نیمه یعنی بوسکتس، دمبله و لنگله اظهار داشت: من از عملکرد تیم در نیمه اول راضی نبودم. به همین علت 3 تعویض انجام دادم. برخی عملکرد خوبی نداشتند و برخی نیز کارت زرد گرفته بودند.

وی ادامه داد: اگر در بازی‌های گذشته به من انتقاد کردید که چرا انقدر دیر تعویض می‌کنم امروز نباید انجام دهیم زیرا در بین 2 نیمه این کار را انجام دادم. من از عملکرد تیمم در نیمه اول راضی نبودم و روی نیمکت بازیکنانی داشتم که می‌توانستند گلزنی کنند. من این تغییرات را انجام دادم تا به برد و پیروزی دست یابیم.