رضایی: داور در ابتدای بازی شوک عجیبی به ذوب آهن وارد کرد

رحمان رضایی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیم های ماشین سازی و ذوب آهن اظهار داشت: قبل از شروع صحبت هایم روز اصفهان را به مردم خوب این شهر در سراسر ایران و جهان تبریک می گویم. تیم ما داستان جالبی دارد. هفته اول دو امتیاز از ما گرفته شد و این هفته هم ما واقعا برای کسب سه امتیاز آمده بودیم ولی متاسفانه شوک عجیبی به تیم در دقیقه یک بازی وارد شد.

وی افزود: متاسفانه خطای بازیکن ما بدون فشار آوردن به مهاجم حریف اعلام و محمدزاده اخراج شد. حرف زدن دیگر فایده ندارد. 4 امتیاز در دو بازی از ما گرفته و باز هم داستان قبلی تکرار شد. این موضوع را به عهده کارشناسان می‌سپارم ولی هیچ چیزی به ما برنمی‌گردد. 

سرمربی تیم ذوب آهن ادامه داد: فکر می کنم در این ایام کرونا و بدون حضور تماشاگران، قهرمان واقعی لیگ برتر داوران شده اند. اگر صحنه را ببینید متوجه می شوید این فوتبال است و تنیس و والیبال نیست که یکی این طرف تور و دیگری آن طرف تور بیاستد. برخورد پیش می آیدو خطا هم تعریف شده است. نباید هرکسی از خودش چیزی را دربیاورد. 

رضایی تصریح کرد: با اشاره دست و بدون اینکه بازیکن ما فشاری به حریف بیاورد، وی را اخراج کردند. نمی دانیم باید چه مرجعی به اشتباه داوران رسیدگی کند. آن از هفته قبل که هیچ محرومیتی به داور تعلق نگرفت و  این هم از امروز. اگر تند صحبت کنیم، ما را برای بازی بعدی محروم می کنند اما این چیزها را باید به چه کسی گفت. باید به سازمان لیگ گفت یا کمیته داوران، فدراسیون فوتبال یا مسئول برگزاری بازی. چه فایده ای دارد.

وی ادامه داد: فاصله داور وسط با صحنه اخراج بازیکن ما خیلی زیاد بود اما داور کنار هم چیزی را اعلام نمی کند. داور کنار هیچ خطایی نگرفت اما داور وسط قاطعانه بازیکن ذوب آهن را اخراج می کند. حداقل یک هماهنگی جزئی باید بین داور کنار و وسط وجود داشته باشد. در دیدار قبلی مانند همین اتفاق که در دقیقه یک رقم خورد در دقیقه 90 تکرار شد.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد:چگونه امکان دارد داور بدون هماهنگی با داور کنار از آن فاصله  چنین تصمیمی بگیرد و بازیکن ما را اخراج کند. نمی دانم چرا با تیم ذوب آهن این رفتار را می کنند.

وی ادامه داد: بازهم دو امتیازمان پرید اما حق به حقدار رسید و جنگیدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم زیرا با تمام وجود 95 دقیقه دویدند و جنگیدند تا نتیجه را به تساوی کشاندیم. من به این تساوی قانع نیستم زیرا باید سه امتیاز را با تمام قدرت می گرفتیم و ماشین سازی را می بردیم.

رضایی درباره ضعف گلزنی در ذوب آهن توضیح داد: فکر می کنم فردی که این سوال را پرسیده بازی های ما را نمی بیند زیرا در دیدار با فولاد دو گل زدیم و امروز هم باوجود 10 نفره شدن گل زدیم. ذوب آهن در گلزنی هیچ مشکلی ندارد و اعتقاد دارم تیمی هستیم که تمام نفراتش در صورت داشتن موقعیت خوب می توانند به گل برسند. هیچ نگرانی از این بابت ندارم.