تغییرات گل محمدی در ترکیب پرسپولیس جواب داد

محمود خوردبین  در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: باید همه دست به دست هم دهیم و به پرسپولیس کمک کنیم تا این تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. هرچند که انجام این کار سخت است، اما همه باید از تیم حمایت کنند و هرکسی باید برای موفقیت پرسپولیس قدمی بردارد، چون این تیم در حال حاضر آبروی فوتبال ایران است.

وی افزود: تمام عشق و علاقه و زندگی ما پرسپولیس است و همه آرزوی ما قهرمانی این تیم در آسیاست. پرسپولیس فصل گذشته مشکلاتی داشت، اما با همدلی آنها را پشت سر گذاشت و امسال هم با درایتی که از کادرفنی سراغ دارم ان‌شاءالله مشکلات به زودی حل خواهد شد. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و امسال این تیم کار سختی خواهد داشت. باید به برخی از بازیکنان فرصت داده شود تا خود را ثابت کنند و نباید فشاری روی کسی باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برتری پُرگل پرسپولیس مقابل شهرخودرو، تصریح کرد: پرسپولیس در این مسابقه نسبت به سه بازی قبلی بهتر ظاهر شد. گل‌محمدی تغییراتی در ترکیب داده بود که جواب هم داد. پرسپولیس باید در همان نیمه اول کار شهرخودرو را تمام می‌کرد و نباید موقعیت‌ها به راحتی از دست می‌رفت و مهاجمان باید در زدن ضربات آخر دقت کنند. در نیمه دوم هم سرخپوشان سوار بر بازی بودند و خوشحالم که سه امتیاز این بازی به دست آمد.