خوشحالیم به پرسپولیس کمک کردیم/ قهرمانی پرسپولیس اعتبار برای ایران است

مهرداد بایرامی مهاجم باتجربه فوتبال ایران درباره وضعیت نساجی به خبرنگار ما گفت: وضعیت تیم ما خوب است و از ۴ بازی توانستیم ۷ امتیاز کسب کنیم. بعد از لغو بازی با پرسپولیس هم تمرینات منظمی را انجام دادیم و امیدوارم این شکل تزی را ادامه دهیم.

او درخصوص روند تیمی نساجی گفت: تیم ما جوان و یکدستی است. سرمربی ما هم دانش زیادی دارد و در نتیجه گیری کمک زیادی به ما کرده. سپاهان چه زمانی که نتیجه بگیرد و چه نگیرد، تیم قدرتمندی است. ما برای امتیازگیری به اصفهان می‌رویم.

مهرداد بایرامی درباره تعویق بازی با پرسپولیس، توضیح داد: لغو بازی با پرسپولیس برای تیم ما بد شد. ما تا روز جمعه منتظر بازی با پرسپولیس بودیم ولی به هر حال لغو شد و ما هم خوشحالیم که به پرسپولیس کمک کردیم. پرسپولیس نماینده ایران است و همه باید از خدایشان باشد که پرسپولیس قهرمان آسیا شود. تیم نساجی فقط از این ناراحت بود که سه روز دیرتر لغو بازی را اعلام کردند.

وی افزود: پرسپولیس نماینده ایران در فینال آسیا است، قهرمانی پرسپولیس یک اعتبار برای ایران خواهد بود. خیلی از فوتبالیست هایی که من کنارشان بودم دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود و این مسئله اصلا ارتباطی به رنگ ها ندارد.

مهاجم نساجی در خصوص احتمال کسب سهمیه توسط نساجی اظهار داشت: ما از سهمیه یا قهرمانی صحبت نمی‌کنیم، ما هر بازی درباره سه امتیاز صحبت می‌کنیم؛ حتی مقابل سپاهان و پرسپولیس. ما دوست داریم نتیجه ای بگیریم که هواداران راضی باشند و همچنین خودمان رضایت داشته باشیم. من هم دوست دارم گل بزنم و امیدوارم از بازی با سپاهان این روند گلزنی آغاز شود.

بایرامی درباره طرفداران نساجی هم گفت: جو تیم نساجی بسیار دوست داشتنی است و من این حس را در تراکتور هم داشتم. هر وقت مقابل نساجی بودم یک انگیزه ای را از تماشاگران می‌گرفتم اما الان متاسفانه در ورزشگاه نیستند که این انرژی را به ما بدهند. امیدوارم هرچه زودتر آن ها را در ورزشگاه وطنی ببینم.