علیرضا نیکبخت‌واحدی:استقلال تاکتیک خاصی برای رسیدن به گل ندارد

علیرضا نیکبخت‌واحدی از فوتبال مشهد رشد کرد و در استقلال چهره شد. او در خصوص بازی شهر خودرو و استقلال در هفته ششم لیگ برتر گفت: فوتبال در مشهد ریشه‌دار است. برای سالیان زیادی ابومسلم تیمی محبوب و با توجه به بضاعت خود موفق به شمار می‌رفت اما با سوءتدبیر و کارشکنی‌ها به نابودی کشانده شد و بعد از آن تیم‌های سیاه‌جامگان و پیام و پدیده را به عنوان نماینده مشهد در مسابقات کشوری داشتیم و حالا تیم شهر خودرو که برایش آرزوی استمرار می‌کنم تا به سرنوشت تیم‌های قبلی مشهد دچار نشود.

نیکبخت واحدی افزود: اما برای بازی فردا دوست دارم تیم استقلال به پیروزی برسد تا از شرایط سخت فعلی خارج شود. وظیفه همه استقلالی‌ها حمایت از این تیم و کادر فنی آن و محمود فکری به عنوان مسئول فنی تیم است ولی صادقانه باید بگویم استقلال در بازی‌های قبلی تنوع تاکتیکی نداشته است. وقتی حریف دفاع می‌کند استقلال تاکتیک خاصی برای رسیدن به گل نداشته و چشم‌مان به ساق پاهای بازیکنان است تا روی توانایی‌های فردی کار را برایمان دربیاورند. پیشنهاد من به دوستان عزیزم در کادر فنی ایجاد تنوع تاکتیکی است چون حریفان با شناخت کامل، آنالیز فردی و تیمی و انگیزه‌های بسیار بالا برای دیده شدن به مصاف استقلال می‌آیند و ما باید چند پلان برای هر مسابقه داشته باشیم تا اگر کار گره خورد بتوانیم با تغییر پلان به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم. 

نیکبخت به عنوان مربی تیم چوکای تالش در خصوص شرایط این تیم گفت: فعلاً در این تیم قدیمی و محبوب چیزی جز اتحاد، رفاقت، همدلی و انگیزه نداریم! از دو هفته قبل کار را در دست گرفته و مشغول ایجاد زیرساخت‌ها، انجام کارهای تاکتیکی، جلب رضایت هواداران و البته یافتن اسپانسر برای چوکا هستیم. تیم توسط آقای لطیفی به عنوان سرمربی یا همکارانشان که من و علی چینی هستیم بسته نشده است و در برخی پست‌ها کمبود داریم اما به دنبال توجیه نخواهیم بود و شکر خدا در همین دو بازی چهار امتیاز به دست آمده است که در آخرین مسابقه تیم گل ریحان را شکست دادیم. چوکا باید یکی از مدعیان لیگ دسته اول کشور باشد. متأسفانه از جانب برخی دوستان قدیمی سنگ‌اندازی‌هایی هم انجام می‌شود اما ما با تمرکز بالا و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.