بازی نساجی و مس دیداری تاکتیکی با چاشنی جنگندگی

وحید فاضلی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان ضمن تسلیت به‌مناسبت درگذشت هنرمند روشندل قائمشهری زنده‌یاد صالح شمس، در خصوص بازی اظهار کرد: تیم مس رفسنجان با توجه به اینکه امسال به لیگ برتر آمدند اما تیم خوب و قابل احترامی هستند، بازی‌های خوبی انجام دادند و کادر فنی خوبی دارند.

وی افزود: ما هم تلاش کردیم با فراموشی اتفاقات هفته گذشته، همان‌طور که برد مقابل آلومینیوم اراک را فراموش کردیم و در برابر تراکتور بازی خوبی ارائه کردیم. سعی می‌کنیم اتفاقات هفته قبل را فراموش کنیم و در مقابل مس رفسنجان بازی خوبی را ارائه کنیم.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم‌. هواداران بی‌نظیری داریم. قوت قل خوبی هستند برای ما و خیلی کمک می‌کنند تا ریکاوری کنیم. نشان دادند جزو خاص‌ترین‌ها هستند. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا دل آنها را شاد کنیم.

 فاضلی ادامه داد: بازی فردا یک بازی تاکتیکی هست که چاشنی جنگندگی هم دارد اما ما باید با سختکوشی تلاش کنیم تا بازی خوبی را انجام دهیم.

وی درخصوص مصدومیت محمدمهدی نظری خاطرنشان کرد: علاوه بر این بازیکن امیرمهدی جانملکی، احسان قهاری و مجتبی ممشلی هم مصدوم هستند که در حال تلاش هستند که به تیم برسند اما با نفراتی که داریم، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و با تمام قوا برای این بازی آماده‌ایم.

وی درخصوص داوری‌ها تصریح کرد: ما از داوری‌ها آسیب دیدیم. اما هیچ عمدی در کار نیست و اشتباهات سهوی است. داوران خوبی داریم. امیدوارم در ادامه از داوری‌ها کمتر آسیب ببینیم. ما هم سعی می‌کنیم کمک کنیم.

سرمربی نساجی مازندران گفت: امیدوارم فردا با یک بازی خوب محبت‌های هواداران عزیز را جبران کنیم.

مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای تیم نساجی مازندران در ابتدای این نشست گفت: باشگاه نساجی هیچ‌گونه حساب رسمی در توئیتر ندارد و فقط در تلگرام و اینستاگرام این باشگاه دارای صفحه رسمی است.

از سری رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر نساجی مازندران در دیداری خانگی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۵ به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.