مهدی امیرآبادی:نمی‌دانم این جریان به کجا وصل است

مهدی امیرآبادی ، مدافع هافبک ملی‌پوش سابق استقلال شرط تداوم صدرنشینی آبی‌پوشان را تمرین و تلاش بیشتر دانسته و اعتقاد دارد در صورت برداشتن فشار از روی محمود فکری نتایج درخشان‌تری را در آینده از استقلال شاهد خواهیم بود.

بازی شهرخودرو - استقلال چطور بود؟
استقلال ۱۰، ۱۵ دقیقه اول خیلی خوب ظاهر شد و توانست به اهداف موردنظر کادرفنی دست پیدا کند ولی بعد از آن دیگر شرایط خیلی خوبی نداشت و بعد از ۱۰ نفره شدن حریف سه موقعیت خطرناک برای شاگردان رحمتی رقم خورد که به هر دلیل نتوانستند به گل برسند. اما آنچه فکری باید به آن توجه ویژه داشته باشد کار روی عملکرد دفاعی تیم است. البته در این بازی شاهد تعویض‌های به موقع و استفاده از بازیکنان جوان بودیم که به خوبی توانستند جواب اعتماد سرمربی را بدهند و امیدوارم این بازیکنان در آینده نمایش بهتری نیز از خود ارائه کنند.

شرط تداوم صدرنشینی استقلال را در چه می‌دانید؟
تمرین و تلاش بیشتر. ان‌شاالله رفته رفته فشار از روی تیم برداشته می‌شود و استقلال نتایج درخشان‌تری می‌گیرد. بعضی از اشخاص در فضای مجازی از ما ایراد می‌گیرند که چرا کمتر انتقاد می‌کنید در حالی که این‌طور نیست. باید به این مهم دقت داشت که فشار روی فکری نباید بی‌حساب و کتاب باشد و نتیجه‌خواهی زودهنگام باعث می‌شود تمرکز لازم از کادر فنی گرفته شود. خصوصاً آنکه سرمربی بازیکنانی نظیر وریا، دیاباته و فرشید اسماعیلی را نیز در اختیار ندارد.

البته اسماعیلی که فعلاً به دلیل مشکلات انضباطی در اختیار باشگاه است.
ان‌شاالله مشکل او نیز به زودی حل خواهد شد و در هفته‌های آینده او را در ترکیب خواهیم دید.

بازی کدام‌یک از آبی‌پوشان بیشتر نظرتان را جلب کرد؟
از حق نگذریم رشید مظاهری بهترین بود و توانست با نمایشی که از خود نشان داد، خاطر هواداران را از بابت درون دروازه راحت کند اما یادمان نرود سیدحسین حسینی هم برای استقلال زحمات زیادی کشیده و باید به او نیز فرصت لازم داده شود تا مبادا انگیزه‌های خود را از دست بدهد. استقلال این روزها دو سنگربان باکیفیت در اختیار دارد و این خود یک فاکتور بسیار مثبت نزد کادرفنی است.

و همچنان استقلال بدون مدیرعامل اداره می‌شود!
این هم از بدبختی استقلال است! برایم سؤال است به چه دلیل این همه تغییر و تحول در سطح مدیریتی باشگاه اتفاق می‌افتد بی‌آنکه خروجی مثبتی از آن شاهد باشیم. نمی‌دانم این جریان به کجا وصل است که استقلال تا این میزان بابت آن ضربه می‌خورد.

حرف آخر...
امیدوارم کادرفنی و بازیکنان قدر صدرنشینی را دانسته و دیگر از این جایگاه درخور شأن استقلال فاصله نگیرند و همچنان به دنبال خوشحال کردن میلیون‌ها هوادار استقلال باشند.