اظهارات پورموسوی بعد از بازی با آلومینیوم اراک

سیروس پورموسوی بعد از بازی با آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و از تلاش بازیکنانم تشکر می‌کنم. بخشی از فوتبال همیشه برد نیست. ما 25 دقیقه آخر فوتبال همیشگی را ارائه کردیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در ضربات آخر متاسفانه کمی بی‌دقت بودیم.

وی افزود: فوتبال است و ما از شرایط جوی نگرانی داشتیم که این اتفاق افتاد. بچه‌ها نتوانستند در نیمه اول توان خود را نشان دهند اما به هر حال ما این بازی را فراموش می‌کنیم و برای بازی بعد آماده می‌شویم.

سرمربی نفت آبادان درباره اینکه فکر می‌کردید روند خوب شما در اراک قطع شود، عنوان کرد: آلومینیوم از شرایط میزبانی خود استفاده کرد. آنها بازی مستقیم داشتند و می‌دانستند بازی ما روی زمین است به همین دلیل از این حربه و تاکتیک استفاده کردند. به آلومینیوم تبریک می‌گویم. هر کسی از شگرد خودش می‌تواند استفاده کند و ما گلایه ای نداریم.

پورموسوی درباره نیمکت‌نشینی شریعت‌زاده، بیت‌سعید، زبیدی و ... به خاطر شرایط جوی زمین بود؟ گفت: بیت‌سعید یک هفته مصدوم بود و در تمرینات ما نبود. به خاطر لغزندگی زمین سعی کردیم از بازیکنان به صورت چرخشی استفاده کنیم. حسن بیت سعید نیمه دوم بازی کرد، ما بازی قبلی او را نداشتیم.