در گلزنی شرایط خوبی نداریم

ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از تساوی مقابل ماشین سازی در هفته هفتم لیگ برتر ، اظهار داشت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم ماشین سازی سعی کرد یک بازی بسته و کاملا فشرده انجام بدهد و در ضدحمله ها موقعیت درست کند.

ابراهیم صادقی گفت: می دانستیم گره بازی، گل اول است. سعی کردیم در شروع بازی و نیمه اول به گل برسیم. فکر می کنم کل نیمه اول کاملا در اختیار ما بود. آن‌ها هیچ موقعیتی نداشتند و اصلا به دروازه ما نرسیدند.

وی ادامه داد: موقعیت های خیلی خوبی هم روی سانتر از کناره ها، هم در عمق و هم روی ضربات ایستگاهی به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. ولی در نیمه دوم تیم حریف در ضدحملات دو سه موقعیت درست کرد. در مجموع تلاش تیم ما خیلی خوب بود. می دیدم که همه با تمام وجود می خواهند بازی را ببرند. این خیلی خوب است و در آینده خیلی به ما کمک می‌کند.

صادقی گفت: باید سه امتیاز بازی خانگی را می گرفتیم. به بچه‌ها خسته نباشید می گویم و امیدوار به آینده هستم. مطمئن هستم اگر ضعف هایمان را برطرف کنیم می توانیم هفته های بعد جبران کینم. امتیازات خیلی به هم نزدیک است و می توانیم شرایطمان را بهتر کنیم. البته فکر می کنم از موقعیت هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم که لازم است در این زمینه تمرین کنیم.

سرمربی سایپا در مورد داوری این مسابقه عنوان کرد: تیم داوری خوب و با اقتدار کارش را انجام داد. یک صحنه مشکوک بود که هنوز آن را ندیده ام و نمی‌توانم قضاوت کنم ولی در نیمه دوم مخصوصا دروازه‌بان ماشین سازی در چند صحنه با اینکه هیچ برخوردی هم نبود، بازی را خواباند که داور  هم سعی کرد مدیریت کند به درستی به او کارت زرد داد. او هرموقع تیمشان تحت فشار بود بازی را می‌خواباند.

وی در خصوص اینکه از سایپا انتظار می‌رود در بازی‌های خانگی مقتدرانه‌تر بازی کند و اشکال گلزنی این تیم در کجاست، گفت: از نظر اقتدار، فکر می‌کنم اقتدار بازی را داریم. اقتدار بازی به این بر می‌گردد که بازی در اختیار ما باشد و بتوانیم روی دروازه حریف موقعیت درست کنیم. این در بازی‌های خانگی ما، هم با نساجی، هم با مس رفسنجان و هم این بازی، وجود داشته یعنی کاملا سوار بازی بودیم. تیم حریف را عقب نشاندیم و موقعیت درست کردیم ولی قبول دارم. در گلزنی شرایط خوبی نداریم که باید تمرین کنیم و بازیکنانمان در این زمینه پیشرفت کنند.