پیش‌بینی ستاره‌های سینما از دربی 94

اگر بگوییم مهم‌ترین رویداد ورزشی که در طول سال داخل کشور برگزار می‌شود دربی بزرگ پایتخت است، دروغ نگفتیم. جدال سنتی پرسپولیس و استقلال آنقدر حساس و جذاب است که مردم از چند روز قبل به استقبال این بازی می‌روند. دربی نه تنها فوتبالی‌ها را درگیر خود می‌کند، بلکه بسیاری از هنرمندان کشور هم ریز به ریز اخبار این بازی را دنبال می‌کنند و امیدوارند تیم محبوب‌شان برنده شود. به بهانه دربی پیش‌رو سراغ چند تن از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون رفتیم و از آنها خواستیم دربی را پیش‌بینی کنند. نظرات جالب هنرمندان را در گزارش زیر بخوانید. 

پژمان جمشیدی: پیش‌بینی نمی‌کنم ولی آرزویم برد پرسپولیس است 
بازیکن اسبق پرسپولیس و ستاره این روزهای سینما و تلویزیون که بسیار هم پرکار است، در مورد دربی گفت: من در کل دوران فوتبالم هم اهل پیش‌بینی نبودم الان هم نمی‌توانم نتیجه بازی را حدس بزنم. نیازی نیست که بگویم طرفدار کدام تیم هستم چون همه می‌دانند آرزوی قلبی من برد پرسپولیس در دربی است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. 

امیر غفارمنش: عقلم مساوی و دلم برد استقلال را می‌گوید 
بدون شک یکی از متعصب‌ترین هنرمندان استقلالی کشور امیر غفارمنش بازیگر تئاتر و تلویزیون است. امیر که این روزها به خاطر فیلمبرداری در گیلان حضور دارد، درخصوص دربی گفت: فکر نمی‌کنم بازی جذابی شود چون هم بدون تماشاگر است و هم دیدارهای قبلی دو تیم در لیگ چنگی به دل نزد. شرایط استقلال کمی بهتر است چون تیم ما صدرنشین لیگ است ولی حدس می‌زنم بازی بدون گل مساوی خواهد شد. در واقع عقلم تساوی و دلم برد استقلال را پیش‌بینی می‌کند. همه می‌دانند چقدر استقلال را دوست دارم و از ته دل آرزو می‌کنم تیم محبوبم پرسپولیس را ببرد. 

محسن کیایی : برنده دربی، قرمز می‌پوشد 
محسن کیایی بازیگر، دوست‌داشتنی و محبوب سینما که همواره از علاقه‌اش به پرسپولیس حرف زده، معتقد است برنده دربی قرمز می‌پوشد. محسن درخصوص دربی گفت: پرسپولیس بعد از فینال آسیا شرایط جالبی ندارد و در چند بازی گذشته نتایج خوبی نگرفته است. نمی‌دانم نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن و دیدار مقابل سپاهان چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس همان تیم مقتدر همیشه نبود. شرایط دربی با بازی‌های گذشته دو تیم فرق می‌کند و هر تیمی باهوش‌تر باشد، برنده می‌شود. به نظرم تیم محبوبم دو بر یک استقلال را می‌برد و گل‌های پرسپولیس را هم عبدی و نعمتی خواهند زد. 

کامران تفتی : ۲ بر یک پرسپولیس را می‌بریم
کامران تفتی
بازیگر توانمند کشور که از طرفداران سرسخت استقلال است، در مورد دربی گفت: تازه از سر فیلمبرداری آمدم و آنقدر خسته‌ام که توان فکر کردن ندارم. با این حال نظرم برد استقلال در دربی است و فکر می‌کنم تیم محبوبم دو بر یک پرسپولیس را شکست خواهد داد. دوست دارم گل‌های بازی را هم دیاباته و قایدی بزنند تا استقلالی‌ها خوشحال شوند. 

پندار اکبری : با اختلاف ۳ گل پرسپولیس را می‌بریم
پندار اکبری یکی از بازیگران استقلالی کشور است که به همراه پدرش عبدالرضا اکبری از طرفداران پروپا قرص آبی‌پوشان پایتخت به حساب می‌آیند. پندار درخصوص دربی گفت: اول امیدوارم بازی قشنگی از کار دربیاید و همه از دیدن یک دربی جذاب لذت ببریم. من عاشق استقلالم و به نظرم تیم محبوبم با سه گل مطهری، قایدی و دیاباته پرسپولیس را می‌برد. حیف که هواداران نمی‌توانند به خاطر کرونا به ورزشگاه بروند ولی آرزو می‌کنم بازی قشنگی را شاهد باشیم. 

مجید یاسر : این بازی مساوی می‌شود 
مجید یاسر، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در آمریکا حضور دارد به شدت پرسپولیسی است. مجید درخصوص دربی پیش‌رو گفت: پرسپولیس در چند دیدار اخیر خود نتایج خوبی نگرفته و استقلال هم با وجود صدرنشینی با صلابت بازی نمی‌کند. پیش‌بینی من نتیجه تساوی است و فکر می‌کنم بازی فیزیکی و پرکارتی شود هرچند دلم می‌خواهد تیم محبوبم بازی را ببرد. 

حمیدرضا آذرنگ : دوست دارم استقلال دربی را ببرد
حمیدرضا آذرنگ، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر به شدت فوتبالی و البته استقلالی است. آذرنگ درخصوص شرایط دربی پیش‌رو گفت: خیلی علاقه‌ای به پیش‌بینی ندارم ولی دلم می‌خواهد تیم محبوبم استقلال برنده دربی باشد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. به نظرم دربی با همه بازی‌ها متفاوت است و اصلاً ربطی به شرایط جدول و بازی‌های گذشته ندارد و هر تیمی شرایط روحی بهتری داشته باشد و باهوش بازی کند، برنده می‌شود.