آخرین وضعیت تیم پرسپولیس از زبان ابراهیم شکوری

ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما پس از دربی که بچه ها یک بازی پرقدرت را به نمایش گذاشتند خوب است و اکنون برای دیدار با فولاد آماده می‌شوند. فکر می‌کنم هرچه سریع تر خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

وی در گفت و گو با اخبار شبکه سوم سیما درباره نفرات مصدوم و محروم پرسپولیس برای این مسابقه گفت: خدا را شکر فعلا بازیکن مصدوم و محرومی نداریم. شرایط تیم باثبات است و امیدواریم با توجه به بازی های عقب افتاده مان بتوانیم هرچه سریع تر در جایگاه بالای جدول تثبیت کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بوژیدار رادوشویچ و درخواست وی برای پرداخت مطالباتش زودتر از موعد مورد توافق توضیح داد: پس از اینکه تیم ما با برگزاری مراحل گروهی و حذفی لیگ قهرمانان به ایران بازگشت رادو به ایران نیامد اما پس از مستقر شدن ما در باشگاه پرسپولیس توافقی با وی انجام دادیم تا در دو قسط پول وی را پرداخت کنیم. مرحله اول این پرداختی طبق توافق مان انجام شد و مرحله دوم حدود ۳-۲ ماه دیگر است.

شکوری افزود: ما به تعهد و توافق مان پایبند هستیم و طبق صحبت هایی که با رادو داشتیم سعی داریم شرایط را به شکلی آماده کنیم که با توجه به تعهدات قراردادی اش در تیم ما حضور داشته باشد. امیدواریم این اتفاق بیفتد و همچنان بتوانیم همکاری مان را ادامه بدهیم.

وی درباره فرصت ۱۵ روزه رادوشویچ به پرسپولیس عنوان کرد:  با وی توافق کردیم و قرار شد ابتدا مبلغ باقی مانده از قرارداد فصل قبلش را پرداخت کنیم که این اتفاق در زمان اعلام شده رخ داده است. دومین قسط هم طبق توافق و نامه ای که به وی برای حضور در ایران داده بودیم، ۳-۲ ماه دیگر است و سعی داریم طبق توافق این اتفاق رخ بدهد زیرا علاقه مند به ادامه حضور رادو در پرسپولیس هستیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده عیسی آل کثیر گفت: لایحه دفاعی خود را به دادگاه CAS ارسال کرده و منتظر هستیم رای نهایی آل کثیر به دست ما برسد. مشخص کردن زمان دقیق رسیدگی به این پرونده در اختیار دادگاه است اما عیسی قطعا قبل از آغاز مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان به ما اضافه می‌شود. البته سعی داریم  سریع تر از این بازیکن استفاده کنیم.