خشم رونالدویی از ناتوانی در گلزنی +عکس

یوونتوس که در هفته های اخیر اوج گرفته و هواداران خود را برای فتح دهمین اسکودتوی متوالی امیدوار کرده بود، امشب با ارائه نمایشی ضعیف و انتقاد برانگیز با دو گل مغلوب اینتر شده و دوباره با صدر جدول فاصله گرفت. کریستیانو رونالدو نیز مانند دیگر بازیکنان یوونتوس نتوانست در این دیدار مانند همیشه ظاهر شود.

البته ستاره پرتغالی در دقایق ابتدایی در موقعیتی آفساید دروازه اینتر را باز کرد، اما در ادامه درگیر یارگیری فشرده بازیکنان حریف شده و نتوانست ارزش های خود را نشان دهد. اما تصویری عجیب از عصبانیت و درماندگی کریستیانو رونالدو در صحنه گل دوم اینتر در لنز دوربین ها ثبت شد که حالا سوژه کابران شبکه های اجتماعی شده است.

وقتی در اوایل نیمه دوم نیکو بارلا موفق به گلزنی شد، کریستیانو رونالدو قبل از شروع دوباره مسابقه به شدت تاسف می خورد و به نظر می رسید از عملکرد همبازیانش ناراضی است. حتی یک موقعیت خوب گلزنی نیز در این دیدار برابر کریستیانو رونالدو مهیا نشد و او در اواخر بازی مجبور شد برای خلق موقعیت حتی تا نیمه زمین نیز عقب بیاید.

یوونتوس تحت هدایت آندره پیرلو هنوز تبدیل به تیم مقتدر و قدرتمند سالهای قبل نشده و این مسئله شرایط را برای کریستیانو رونالدو در مسیر رسیدن به اهداف تیمی و فردی دشوار خواهد ساخت. ستاره پرتغالی به دنبال فتح ششمین توپ طلای خود در سال 2021 است و بعید است یوونتوس با ادامه این روند کریستیانو رونالدو را به آرزوی خود برساند. عدم موفقیت در سری آ و لیگ قهرمانان در ماه های پشی رو، ممکن است کریستیانو رونالدو را در مورد آینده خود در تورین دچار تردید بسازد.