نکونام: شرایطمان در نیم‌فصل اول سخت بود

جواد نکونام پیش از بازی هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: مسابقه فردا با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، بازی مهمی برای هر دو است. ماشین‌سازی تیم خوبی است. تیم و مربی آن‌ها شرایط خوبی دارند. طبق بازی‌هایی که از آنها دیدیم، تیم‌شان با توجه به نفراتی که دارد و عملکردی که داشته، جایش اینجای جدول نیست. نتایج آنها را مقابل سپاهان، استقلال و گل‌گهر را ببینید. نشان می‌دهد تیم باکیفیتی هستند اما شرایط جدول به گونه دیگری است.

وی افزود: می‌دانیم دیدار سختی داریم؛ مخصوصاً اینکه در زمین حریف بازی می‌کنیم. سومین رقابتی است که پشت ‌سر هم بیرون از خانه بازی می‌کنیم. در تمام مسابقات مقابل مدعیان، به غیر از یک مورد، بیرون از خانه بازی کردیم. شرایطمان واقعا ‌در نیم فصل اول سخت بود. قطعاً در نیم فصل دوم می‌توانیم شرایط را خیلی بهتر کنیم.

سرمربی فولاد گفت: چیزی که برای‌مان مهم است این است که فردا روی کارمان تمرکز داشته باشیم، خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم تا بتوانیم نیم‌فصل را خوب به پایان برسانیم و برای نیم‌فصل دوم آماده شویم. در نیم فصل دوم تیم‌های مدعی به خانه ما می‌آیند که بازی کنند و شرایط برای ما بهتر می‌شود.  می‌توانیم به اهداف‌مان بیشتر نزدیک شویم. خوشحالم تیم خوب و مستحکمی داریم. باتوجه به عملکرد فنی که در این 2 سال داشتیم همه تیم‌ها ما را قابل احترام می‌دانند.

سرمربی فولاد گفت: این جز زحمت، تلاش و کاری که همکارانم، بازیکنان،کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه فولاد خوزستان انجام دادند نیست. من هم نقش کوچکی در این تیم داشتم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم علیرغم شایستگی که مقابل پرسپولیس داشتیم و باید بازی را می‌بردیم، بتوانیم فردا ان‌شاالله  3 امتیاز بازی بگیریم.