جنجال‌ آفرینی رسول‌پناه ادامه دارد

مهدی رسول‌پناه رئیس هیأت مدیره  پرسپولیس امروز در محل این باشگاه حاضر شد و با جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان دیداری داشت.

وی که به واسطه حاشیه‌سازی‌های چند ماه اخیرش مورد انتقاد هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال قرار گرفته و فیلم‌های منتشر شده از او به واسطه مصاحبه‌های کف خیابانی‌اش جنجال‌ساز شده، امروز برای تعیین تکلیف وضعیت مالی‌اش در باشگاه حاضر شد. ظاهراً رئیس هیأت مدیره در مدتی که سرپرستی باشگاه را برعهده داشته، برای یکسری از امور، هزینه شخصی انجام داده و اکنون در پی مطالباتش است.

نکته قابل توجه در حضور امروز این شخص، برخی مسائل مطرح شده توسط وی بود. او نسبت به برخی تصمیمات مدیریتی سمیعی نقدهایی را وارد کرده که البته مدیرعامل توجهی به آنها نداشته اما با توجه به ادامه‌دار بودن انتقادها از سوی رسول‌پناه، ابراهیم شکوری معاون باشگاه از رئیس هیأت مدیره می‌خواهد اجازه دهد اکنون که به کارها تمرکز داده شده، در این زمینه دخالت نکند. این موضوع باعث مجادله بین این دو می شود و در نهایت هم رسول‌پناه باشگاه را ترک می‌کند.

مسئله عجیب این است در روزهایی که همه در انتظار این هستند تا وزارت ورزش و جوانان نسبت به حاشیه‌سازی‌های رسول‌پناه واکنش نشان دهد و با توجه به توهین‌هایی که در فیلم‌های منتشره از وی صورت گرفت، واکنش قاطع انجام شود اما همچنان عضو هیأت مدیره مانده و علاوه بر اینکه خودش هم با وجود این هجمه‌های انتقادی حاضر به استعفا نمی‌شود، به باشگاه هم می‌رود و به دنبال حاشیه‌سازی و جنجال‌سازی است.