بازیکن ۳/۵ میلیاردی پرسپولیس فقط ۳۰۰ میلیون تومان می ارزد!

ضیا عربشاهی  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس   درباره شکست این تیم برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم پرسپولیس نیاز به ۳ امتیاز این بازی داشت. پرسپولیس خیلی زود از طریق ضربه ایستگاهی به گل رسید. متاسفانه سرخپوشان نتوانستند گل زده را حفظ کنند. تیم گل گهر خیلی زود گل خورده را جبران کرد.

او افزود: تیم پرسپولیس برنامه و هدفی نداشت. پرسپولیس در خط جلو نفرات کمی دارد. ما می‌توانستیم عمل پرسینگ را از خط جلو انجام بدهیم و اجازه خودنمایی به بازیکنان آلومینیوم اراک ندهیم. به نظرم عالیشاه باید به جای بازیکنی غیر از پهلوان وارد زمین می‌شد، چون پهلوان کار‌های خلاقانه‌ای انجام می‌داد و هر لحظه می‌توانست مهاجمان پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار بدهد.

اوادامه داد: اکثر دقایق بازی، توپ در میانه زمین قرار داشت و فشار آنچنانی روی دروازه‌ها نبود. البته احسان پهلوان و سعید آقایی در سمت چپ خیلی خوب سانتر کردند، اما بازیکنی نبود تا ضربات سر را بزند.

عربشاهی گفت: تعداد نفرات پرسپولیس در محوطه جریمه آلومینیوم اراک کم بود و زمانی که پهلوان و آقایی سانتر می‌کردند نفرات زیادی در محوطه جریمه نبودند تا از این موقعیت‌ها استفاده کنند. مدافعان آلومینیوم با تعداد نفرات زیاد توپ‌های ارسالی را با ضربات سر دفع می‌کردند و اجازه خودنمایی به مهاجمان پرسپولیس ندادند.

گل های بازی روی ۳ ضربه ایستگاهی زده شد 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: امید سینگ بازیکن آلومینیوم توانست برای بار دوم سانتر زیبایی ارسال کند و آن‌ها به گل دوم رسیدند. سینگ یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم بود. او با ارسال‌های زیبای خود پایه گذار ۲ گل تیمش شد. گل‌های این بازی روی ۳ ضربه ایستگاهی به ثمر رسید.

بازیکن ۳/۵ میلیاردی پرسپولیس فقط ۳۰۰ میلیون تومان می ارزد

عربشاهی گفت: سئوالم از گل محمدی و مطهری این است که چرا عبدی و امیری ۲ بازیکن تاثیرگذار خود را تعویض کردند و مهدی خانی و رمضانی که در حد و قواره پرسپولیس نیستند را وارد زمین مسابقه کردند؟ آقای سمیعی! بازیکنی که ۳/۵ میلیارد تومان به او دادید کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان می‌ارزد. با همین پول می‌توانستیم ۲ - ۳ بازیکن خوب جذب کنیم. متاسفانه ۳ - ۴ بازیکن در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند.

گل محمدی و مطهری را نباید زیاد بزرگ کنند 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: گل محمدی چرا پهلوان را از زمین مسابقه بیرون کشید. می‌توانست به جای او یک هافبک دفاعی را خارج کند؟ من نمی‌دانم چرا پرسپولیس باید با ۲ هافبک دفاعی بازی کند؟ به نظرم گل محمدی و مطهری در حد و اندازه‌ای نیستند که آن قدر آن‌ها را بزرگ می‌کنند.

او افزود: متاسفانه من چیزی از این ۲ مربی ندیدم. گل محمدی بازیکنانی را وارد زمین مسابقه می‌کند که در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند. زمانی که تیمی عقب است یک هافبک دفاعی اش را کم کرده و یک مهاجم یا هافبک نفوذی را وارد زمین مسابقه می‌کند. مطهری خیلی خوب با کلمات بازی می‌کند، اما در عمل و اجرا زیر صفر است. دلم برای هواداران می‌سوزد.