نوازی: از اوایل هفته تمرکز لازم را نداشتیم

سیدمهدی رحمتی بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حاضر نشد. محمد نوازی که به جای وی حضور داشت، اظهار داشت: بازی متعادی را شاهد بودیم. فوتبال زیبایی نبود اما فکر می‌کنم تیم‌ ما تمرکز لازم را نداشت. تیمی که تمرکز داشته باشد، سه گل به سپاهان در اصفهان می‌زند اما بخاطر مشکلاتی که پیش آمده بود، از اوایل هفته تمرکز لازم را نداشتیم و امیدوارم درست شود.

وی ادامه داد: چند موقعیت گلزنی کوچک هم داشتیم اما دروازه‌بان مس روز خوبش بود. دوست دارم هوادارانمان بدانند. اتفاقاتی که رخ می‌دهد، به ضرر تیم است. قرار بود مسئولان استان حمایت کنند. 

نوازی تصریح کرد: نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در این بازی، آنچه هست اینکه هواداران بدانند اتفاقات به ضرر تیم است. حمایت‌های لازم را نمی‌بینیم. آقای حمیداوی هم شرایطش اینجوری شد. احساس می‌کنم نبود مسئول و حمایت‌های لازم تمرکز تیم را بهم زد. امیدوارم این مشکلات زودتر حل شود و در نیم فصل دوم اتفاقات بهتری رخ بدهد.

مربی شهر خودرو با اشاره به درگذشت علی انصاریان اظهار داشت: این اتفاق را تسلیت می‌گویم چند ورزشکار را از دست دادیم و امیدوارم شاهد سلامتی مردم باشیم.

وی در مورد غایبان تیم شهر خودرو در بازی آینده با فولاد مثل فرشاد فرجی و اکبر صادقی گفت: غیبت این نفرات تاثیرگذار بود. کاپیتان تیم صادقی در بازی امروز غایب بود و فرجی 4 اخطاره و محروم بود اما تیم آرامش نداشت و فرقی نمی‌کرد کی باشد و کی نباشد. اگر بازیکن تمرکز لازم را داشته باشد و احساس مسئولیت بکند و بداند در زمین چه می‌کند، تاثیرگذار است. اما اتفاقات هفته گذشته که همه اطلاع دارند و پیگیرش هم بودید مردم از این اتفاقات اطلاع ندارند و انشاءالله استان کمک کند و دست به دست هم بدهیم.  حیف است این تیم نیاز به حمایت و دارد.

نوازی در مورد اینکه می‌توانید ستاره‌های تیم را برای نیم فصل دوم حفظ کنید، گفت:  فکر می‌کنم سخت است اما اگر ورود کنند،دوست نداریم بازیکنانمان را از دست بدهیم. بازیکنان ما پیشنهاد‌هایی دارند و می‌توانند تصمیم بگیرند.