حاشیه بازی استقلال و نساجی/ ادای احترام به انصاریان+ تصاویر

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی در ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

* پیش از شروع بازی و به هنگام حضور اعضای دو تیم در ورزشگاه امید روانخواه با کادر فنی تیم استقلال روبه‌رو شد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

* کانون هواداران استقلال از طرح موزائیکی این تیم با زبان فارسی در ورزشگاه آزادی رونمایی کرد. همچنین تصویری از پیراهن شماره 28 که زمانی بر تن علی انصاریان در استقلال بود به شکل طرح موزائیکی روی سکوها به نمایش درآمده است.

* اسکوربورد ورزشگاه آزادی با به نمایش درآوردن تصاویری از مهرداد میناوند و علی انصاریان یاد و خاطره این دو بازیکن اسبق تیم ملی را گرامی داشت.

 

* هنگامی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن بودن بارش باران آغاز شد اما بعد از دقایقی باران متوقف و کار بازیکنان برای آماده‌سازی پیش از مسابقه راحت‌تر شد.

* برخلاف شایعات هفته گذشته رشید مظاهری در دروازه استقلال قرار گرفت و حسین حسینی روی نیمکت حضور دارد. همچنین مسعود ریگی برای دومین بازی متوالی نیمکت‌نشین شده و محمد نادری نیز از ترکیب اصلی آبی‌پوشان خارج شده است.

* روی نیمکت تیم استقلال سیدحسین حسینی، محمد نادری، مسعود ریگی، سینا خادمپور، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، آرش داجلیری، محمدحسین فلاح و سجاد آقایی حضور دارند.

* روی نمیکت تیم فوتبال نساجی مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، ایوب کلانتری، مهرداد بایرامی، علیرضا امیرخانی، محمدرضا عباسی، امیرمهدی جان‌ملکی، امیرحسین یحیی‌زاده و عرفان گل‌محمدی نشسته‌اند.

* اعضای تیم فوتبال استقلال تصویری از زنده‌یاد علی انصاریان را کنار نیمکت این تیم قرار داده‌اند.