جلالی: این بازی نقطه امیدوار کننده برای ما بود

مجید جلالی در نشست خبری پس از شکست بدون مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می کنم تحول خوبی در ترکیب ما در این بازی داشتیم. 5 بازیکن برای اولین بار بازی می کردند.

دروازه بان و دفاع چپ مان. این می تواند یک نقطه امیدوار کننده برای ما و نساجی باشد. چیزی که من را ناراحت می‌کند اینکه بچه ها زحمت زیادی کشیدند و فقط با یک شوت دیگر هیچ امتیازی نصیب ما نشد.

جلالی ادامه داد:‌ من می‌خواهم به هواداران‌مان بگویم که چیزی که شما امروز دیدید یک نقطه شروع و امیدوارکننده برای آینده است. قطعاً تیم‌مان را ترمیم می‌کنیم و روزهای آینده می‌تواند برای نساجی بهتر باشد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوارید نساجی با شرایط سختی که دارد در جدول بماند، گفت: من سعی کردم ظرفیت‌های نهفته‌ای که نساجی در تیم‌های پایه دارد را ببینیم و شناسایی کنم. امروز دیدید که سه نفر از بازیکنان پایه را بازی دادیم و این خوب است. امشب به کاری که بچه‌ها ا نجام دادند خوش‌بین هستم و خیلی امیدوار. فکر می‌کنم اثرات کار دو هفته‌ای‌مان را امروز دیدیم و شاید روی خلاقیت بازیکن حریف و یک شوت نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی نساجی گفت: ما در نیمه اول دو موقعیت گل هم داشتیم. من از بازیکنانم خیلی راضی هستم به آنها می‌گویم که امیدوار باشید و حتماً آینده مال ما است.  

جلالی در پایان در مورد داوری گفت: قضاوت خوبی را شاهد بودیم.