تاریخ بازگشت عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس

سازمان لیگ فوتبال ایران هفته گذشته برنامه جدید مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد و باشگاه پرسپولیس باید در ادامه مسابقات خود تا پایان هفته هجدهم و هفته سوم دور برگشت مسابقات به مصاف حریفان خود برود. شاگردان یحیی گل محمدی به ترتیب باید به مصاف سایپا، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان بروند.

با توجه به محرومیت عیسی آل کثیر از همراهی پرسپولیس در مسابقات فوتبال و عدم همراهی این تیم در تمرینات تا 13 فروردین 1400 این بازیکن عملا در دور برگشت و سه هفته ابتدایی هم نمی تواند قرمزها را همراهی کند تا پس از بازی نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا که نبود این بازیکن باعث شد تا شاگردان یحیی از رسیدن به جام قهرمانی باز بمانند، این مهاجم دور رفت مسابقات لیگ برتر و سه بازی از دور برگشت را هم از دست بدهد.

عیسی آل کثیر که به دلیل خوشحالی بعد از گل مقابل پاختاکور از هرگونه فعالیت فوتبالی تا 13 فروردین 1400 محروم است، علاوه بر از دست رفتن بازی پرسپولیس در لیگ برتر، آقای گلی لیگ بیستم و حضور در اردوی تیم ملی را به نوعی از دست داد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات فوتبال سازمان لیگ در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد بازی های لیگ برتر تا روز یکشنبه 17 اسفند و هفته هجدهم ادامه پیدا خواهد کرد و با توجه به فاصله ای که در این بین تا شروع اردوی تیم ملی فوتبال هست اگر شرایط مهیا باشد شاید بازی های جام حذفی برگزار شود.

مهدی در پایان گفت: با توجه به تقویم مسابقات و همچنین بازی های حساس تیم ملی در راه صعود به جام جهانی سعی کردیم دست مربیان تیم ملی برای برگزاری اردو از لحاظ زمانی باز باشد.