استقلال و پرسپولیس در هر دولتی، می‌توانند خصوصی سازی شوند

محمد رویانیان ، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس   در مورد بحث  خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: سرخابی‌ها می‌توانند خصوصی سازی شوند. این مسئله نیاز به زمان و زیر ساخت‌های لازم دارد. خصوصی سازی اگر به صورت قانونی انجام شود، کسی نمی‌تواند از آن سر پیچی کند.

او ادامه داد: در دولت آینده، بحث خصوصی سازی این باشگاه ها، می‌تواند بهتر انجام شود. هر چه زمان بگذرد، با پختگی بیشتری می‌توان خصوصی سازی واقعی را انجام داد.

رویانیان تصریح کرد: ممکن است در این دولت گامی را برای خصوصی سازی بردارند. شاید قبل از سال جدید این کار انجام شود. خصوصی سازی، پروسه بلند مدتی دارد. باید گام‌ها را در این راستا، هدفمند برداشت. برنامه و اقدامات زیادی لازم هستند تا باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند.

او در مورد درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان تصریح کرد: انصاریان و میناوند، ورزشکاران با معرفتی بودند. آن ها پرسپولیس را دوست داشتند و با مردم ارتباط خوبی برقرار کرده بودند. این دلایل باعث شدند که از درگذشت آن ها غمگین شویم. امیدوارم مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند. ان شاءالله هر چه سریع‌تر ریشه این بیماری کنده شود.