نعمتی:برای قهرمانی پنجم می‌جنگیم

سیامک نعمتی بعد از برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و به برد خوبی رسیدیم. امیدورام پرسپولیس را به جایگاه همیشگی خودش برگردانیم.

وی در خصوص پرتاب‌های بلند پیکان گفت: رقبا تاکتیک‌های متفاوتی دارند ولی ما هم فوتبالمان را بازی می‌کنیم. پرتاب‌های بلند برای ما سخت بود چون تیم ما روی زمین فوتبال بازی می‌کند.خدا را شکر این سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم و این برد را به هواداران و روح مهرداد میناوند و علی انصاریان تقدیم می‌کنیم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان پرسپولیس اشباع نمی‌شوند گفت: هیچوقت نباید از انگیزه پرسپولیس کم شود. حضور هواداران این انگیزه را به ما می‌دهد.ما دوست داریم این روند را ادامه بدهیم. رکوردهای زیادی هست که می‌توانیم بشکنیم،امیدوارم در آسیا به موفقیت ادامه بدهیم، چند هفته پیش هم گفتم امسال برای قهرمانی پنجم می‌جنگیم و ان‌شالله به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت مالی این باشگاه گفت: وضعیت مالی باشگاه ما خوب نیست ولی این دلیلی نیست که مدیریت کارش را خوب انجام نمی‌دهد. آقایان صدری و سمیعی در تلاس هستند و کارهای بزرگی کردند که در سالهای گذشته انجام نمی‌شد.این 2 نفر به ما کمک می‌کنند ولی شرایط مالی ما خوب نیست. امیدوارم با کمک و تلاش هیات مدیره شرایط مالی خوب می‌شود. اگر دقت کنید بیشترین درآمد فوتبال ایران را طی سالهای اخیر باشگاه پرسپولیس داشته است.