حمایت ویژه وریا غفوری از فکری

وریا غفوری که در تمرین روز گذشته استقلال به دلیل مصدومیت تمرین را ترک کرد و شایعات زیادی درباره اختلاف میان او و فکری و احتمال جدایی غفوری در نیم‌فصل مطرح شد، اما باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای به شایعات پایان داد و اعلام کرد که هیچ بازیکنی در نیم‌فصل جدا نمی‌شود. با این‌حال غفوری در تمرین امروز استقلال حضور داشت و در تمامی آیتم‌های تمرینی هم شرکت کرد تا این‌چنین آمادگی خود را نشان بدهد.

پس از پایان تمرین و در حالی که می‌خواست از مجموعه تمرینی راه‌آهن خارج شود، با سوالات و شعارهای هواداران درباره آینده کادرفنی استقلال مواجه شد که کاپیتان آبی‌ها با حمایت از محمود فکری و کادرفنی استقلال، صحبت‌های کوتاهی را انجام داد و گفت: صحبت درباره مسائل کادرفنی در حیطه من نیست تنها چیزی که می‌توانم بگویم این‌که قول می‌دهیم از این هفته تمام توان خودمان را برای عملکرد خوب در بازی‌های آینده به کار بگیریم؛ بازیکنان و کادرفنی از هم جدا نیستند و همه باهم یک مجموعه را تشکیل داده‌ایم که بتوانیم بازی کنیم و سر شما هواداران بالا باشد. 

غفوری همچنین از هواداران معترض استقلال خواست تا دیگر در تمرین‌های این تیم شعار ندهند و گفت: پیغام‌های شما را به گوش هر کسی که باید برسانم، چه مربی و چه بازیکن قطعا می‌رسانم اما از شما هم می‌خواهم لطفا دیگر اینجا نایستید تا خدایی ناکرده بی‌حرمتی نشود؛ در این دو سه روز به اندازه کافی حاشیه درست شده است، چند روز لطفا بگذارید بدون حاشیه به جلو برویم و کمی دیگر صبوری کنید، انشالله موفق خواهیم شد.

صحبت‌های وریا غفوری کاپیتان استقلال درباره واقع هم خط قرمزی روی شایعات مرتبط جدایی خودش بود و هم این‌که نشان داد خبری از تغییرات احتمالی در کادرفنی استقلال نیست و محمود فکری به کار خود در باشگاه استقلال در کسوت سرمربی ادامه خواهد داد.