اگر مشکلات برطرف نشود، فقط باید به بقا فکر کنیم

سیروس پورموسوی پس از شکست 2 بر صفر مقابل پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به تیم داوری که قضاوت خیلی خوبی داشتند و همچنین تیم پیکان که مستحق این برد بود تبریک می‌گویم. متأسفانه تیم ما در هفته‌های پایانی نیم فصل اول دچار مشکلاتی در مورد بازیکنان شد و تا الان نتوانستیم جایگزینی را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: طبیعتا با توجه به این که 16 روز لیگ تعطیل بود، نتوانستیم بازی دوستانه هم برگزار کنیم و متأسفانه تیم‌مان از روند خود خارج شده است. تلاش می‌کنیم در هفته‌های بعد نقاط ضعف خود را که در این بازی مشهود بود برطرف کنیم.

پورموسوی در مورد مشکلات مالی نفت عنوان کرد: دو عامل می‌توانست به ما کمک کند. با شارژ مالی و دادن پاداش می‌توانستیم انگیزه را در بازیکنان به وجود بیاوریم تا در مسابقات بهتر ظاهر شوند. دوم می‌توانستیم با اضافه کردن بازیکن به مجموعه شرایط بهتری را پیدا کنیم اما متأسفانه نه پول داشتیم و نه بازیکنی جذب شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد ادامه لیگ گفت: ما در نیم فصل اول با توجه به هدف‌گذاری که کرده بودیم 3 امتیاز کم آوردیم. از این به بعد هم طبق صحبتی که با باشگاه داشتیم به بحثی که در مورد جوان‌گرایی داشتیم عمل کردیم. با توجه به بازیکنان جوانی که در اختیار داریم آینده خوبی در انتظارمان است. اگر بخواهیم روند هفته‌های اول را ادامه دهیم، باید یار جدید بگیریم و به تعهدات مالی عمل کنیم. اگر این طور نباشد در این فصل فقط به بقا در لیگ فکر می‌کنیم.