کمالوند: موقعیت‌های گل زیادی ایجاد شد

فراز کمالوند بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. از پیکان شناخت داشتیم. تیمی جوان و منسجم است. ممکن است مهره کلیدی نداشته باشند اما تیمی منسجم هستند و به معنای واقعی تیم است.

وی ادامه داد: جام حذفی یا همه چیز است یا هیچ چیز. وقتی 2 بر یک شدیم، بازی سخت شد. در این دیدار خیلی موقعیت گل داشتیم.

وی در مورد اینکه وضعیت قاسمی نژاد چه شد، گفت: امروز خدمت مدیرعامل باشگاه بودیم و هیات مدیره قول دادند تا دوشنبه و سه شنبه پنجره نقل و انتقالاتی باز شود تا بتوانیم 2- 3بازیکن جذب کنیم.

فراز کمالوند در نشست خبری اظهار داشت: بازی حذفی بسیار سخت است. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و خیلی باید با تمرکز و دقت بازی کنیم. یک اشتباه ممکن است تیم را حذف کند و لیگ نیست که با یک باخت بتوانیم برگردیم. خدا را شکر این مرحله را رد کردیم.

وی ادامه داد: بعد از 2 بر یک شدن بازی سخت شد. سیستیم را از 4-3--3 به 3-5-2 تغییر دادیم. به تارتار باید تبریک بگویم که بدون مهره سرشناس، این تیم خوب و هماهنگ را درست کرده است. می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را هم در ضد حمله بزنیم. خیلی به دنبال کیفیت نبودیم و به دنبال کمیت بودیم تا از این مرحله صعود کنیم.

وی در مورد شرایط فنی استقلال گفت: کار خیلی زیادی نکردیم و استقلال خیلی جا دارد برای بهتر شدن. این موفقیت ها مرهون فکری، مرفاوی و همکارانشان است. تیم خوبی درست کرده اند و ما 10 روز است با آن کار می‌کنیم. به دیدارهای دشوار لیگ قهرمانان باید برویم و در عرض 14 روز چندین بازی باید برگزار کنیم.

مربی استقلال در مورد وضعیت دیاباته گفت: شیخ تقاضای مرخصی کرده بود که مجیدی با آن موافقت کرده است. او بعد از سوم و چهارم فروردین یا تعطیلات نوروز به تیم اضافه می شود.

کمالوند در مورد روش بازی استقلال گفت: ما از ابتدا با سه مهاجم کار کردیم. وینگرهای ما هم آفساید و هم اینساید می توانستند باشند. ترجیج دادیم اینساید بازی کنیم و 7-8 موقعیت صدرصد گل داشتیم.

مربی استقلال در مورد پنجره نقل و انتقالات گفت: مددی به رختکن آمد و هیات مدیره قول داد پنجره ما باز شود که ان شالله دو سه بازیکن جذب کنیم و در سه جام بجنگیم.

وی در مورد رضایتش از عملکرد بازیکنان گفت: به نسبت راضی بودیم. همین که بازیکنان فداکاری می کنند و با تمام وجود بازی می کنند، خوب است. ما برای دل میلیون ها هوادار هر چی داریم، می گذاریم. ما مامور به تکلیف هستیم؛ نه مامور به نتیجه. از بازیکنان از بعد تلاش، راضی هستیم اما از بعد کیفیت باید بهتر بازی کنیم.