واکنش یحیی گل محمدی درباره حضور دانشگر در پرسپولیس

یحیی گل محمدی  در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به شرایط تیم و نتایجی که گرفته شد سال خوبی را پشت سر گذاشتیم. یک بازی با نفت مسجد سلیمان داریم و ان شاالله کارمان با خیر و خوشی تمام شود. سال سختی بود با توجه شرایطی که از نظر کرونا و جدا شدن بازیکنان وجود داشت. اتفاقاتی برای تیم افتاد و فراز و نشیب‌های سختی را پشت سر گذاشتیم.

* بیشترین سختی را بازیکنان تحمل کردند

وی افزود: از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم چون بیشترین سختی را آن ها را تحمل کردند. مشکلات مالی و فشارها را خوب تحمل و مدیریت کردند و باید از تک تک آن‌ها تشکر کنم. ان شالله همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهیم.

* برای جذب فرجی در حال مذاکره هستیم

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب بازیکن جدید عنوان کرد: مهدی ترابی و شهریار مغانلو را گرفتیم و در مورد فرجی هم مشغول صحبت با باشگاهش هستیم.

* باشگاه باید به قول و وعده اش عمل کند

گل‌محمدی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس اظهار داشت: مشکلات مالی باشگاه خیلی زیاد است. این مشکلات کاملا برطرف نشده و سال بعد هم وجود خواهد داشت. از طرفی مشکلات مالی بازیکنان هم هست که باید به آنها توجه شود و مدیریت باید بچه‌ها را ببیند. بازیکنان کار و تلاش می‌کنند باشگاه باید به قول و وعده‌اش عمل کند.هر کاری و تصمیمی از طرف کادر و بازیکنان در جهت آرامش تیم است. باشگاه هم باید بیشتر در جهت حل مشکلات تلاش کند.

*  صحبتی با دانشگر نداشتم

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه گفته می‌شود محمد دانشگر به منزل او رفته و با او صحبت کرده گفت: او به خانه من آمده است؟‌در فصل نقل و انتقالات این صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها مطرح می‌شوند نه این طور نیست و من صحبتی با او نداشتم.

* اگر انصاری با باشگاه صحبت کرده برایم عجیب است

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال جدایی بازیکنانی مانند انصاری و مهدیخانی و بازیکنانی که از این تیم تاکنون جدا شده اند، اظهار داشت: نفراتی که از ما جدا شدند قرضی رفتند و با ما قرارداد دارند. آنها با رضایت کامل خودشان رفتند طبیعی است تیمی که بازیکن جوان زیاد دارد آنها را قرضی می‌دهد که تجربه پیدا کنند. در مورد انصاری و مهدیخانی خبر ندارم. صحبتی با انصاری نکردم اگر با باشگاه صحبت کرده این مسأله برایم عجیب است.

* عیسی آل کثیر در حال تمرین انفرادی است

گل‌محمدی در مورد وضعیت عیسی آل‌کثیر گفت: او از 13 فروردین به جمع ما اضافه می‌شود الان تمرینات انفرادی را پشت سر می‌گذارد او را مدیریت می‌کنیم. او خوب کار می‌کند.

*کرونا نشان داد شرایط برگزاری بازی های بین المللی را نداریم

وی در خصوص مسأله میزبانی بازی‌های تیم ملی عنوان کرد: کرونا خیلی از مشکلات فوتبال ما را عیان کرد و نشان داد چقدر مشکل داریم. از نظر امکانات فقیر هستیم و شرایط برگزاری تورنمنت بین‌المللی را نداریم. نباید اینقدر به این در و آن در بزنیم. به جای اینکه مشکلات را به گردن AFC بیندازیم باید به خودمان نگاه کنیم.

* ما زمین تمرین هم نداریم چه برسد به اینکه دنبال میزبانی باشیم

وی تصریح کرد: باید کار و سرمایه‌گذاری کنیم و به باشگاه‌ها امکانات بدهیم. ما مشکل زمین تمرین داریم باید تیم‌هایی که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند زمین استاندارد داشته باشند اما از نظر امکانات خیلی ضعیف هستیم و نباید انتظار داشته باشیم به ما میزبانی بدهند. همین الان تیم‌های لیگ برتری ما هتل ندارند. حتی زمین مسابقه خوب هم نداریم چه برسد به زمین تمرین، باید به خودمان و شرایطی که وجود دارد نگاه کنیم. ما زمین تمرین هم نداریم چه برسد به اینکه بخواهیم میزبانی بگیریم.

* باید چند روز زودتر به هند برویم تا به شرایط آنجا عادت کنیم

گل‌محمدی در مورد برنامه پرسپولیس پیش از سفر به کشور هند اظهار داشت: ما دو بازی لیگ برتری داریم نه می‌توانیم به اردو برویم و نه می‌توانیم بازی دوستانه برگزار کنیم. باید چند روزی زودتر به هند برویم تا به شرایط آنجا عادت کنیم.

*در کنار بازی فنی خوب نتیجه هم می آید

وی اضافه کرد: به بازیکنان می‌گویم باید بازی تماشاگرپسند و فنی خوبی انجام بدهند نتیجه هم به دنبال آن می‌آید. بچه‌ها با تمام وجود کار کردند و خواسته‌های ما را در زمین اجرا کردند. آنها با وجود  تمام مشکلات تمرکز خوبی داشتند. باید از آنها تشکر کنم که عملکرد خوبی داشتند.

* انتظار داشتم انصاری اول با من صحبت کند

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت محمد انصاری گفت:‌ باید با او صحبت کنم در مورد جدایی او پیش‌زمینه ذهنی ندارم من امروز صبح متوجه شدم، مثل اینکه به باشگاه رفته اما انتظار داشتم اول با من صحبت کند.

* هدفمان فتح لیگ، سوپرجام، لیگ قهرمانان و حذفی است

گل‌محمدی در مورد هدف پرسپولیس در سال 1400، گفت: هدف‌مان فتح لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا است. دوست داریم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم. دوست داشتیم بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود ما بیشترین لطمه را از این موضوع خوردیم. چون بیشترین هوادار را داشتیم. در یکسال گذشته حمایت‌های مجازی آنها زیاد بود اگر حمایت‌هایشان نبود هیچ وقت تیم به این جایگاه نمی‌رسید از آنها تشکر می‌کنم. از جان‌مان مایه می‌گذاریم که در مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا تاریخ سوپرجام به پرسپولیس اعلام شده،‌گفت: نه، تاریخی به ما اعلام نشده است.