دردسر بزرگ برای فرهاد مجیدی در استقلال

مهدی قایدی که به خاطر ابتلا به کرونا در ایام عید، از فهرست تیم ملی برای بازی با سوریه کنار گذاشته شد، بعد از منفی شدن تست کرونایش، مجوز حضور در تمرینات استقلال را پیدا کرد منتهی مجیدی تصمیم گرفت از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکند و زوج دیاباته و مطهری بازی را شروع کردند.

مجیدی که به شدت به سه امتیاز بازی دیروز احتیاج داشت، از ابتدای نیمه دوم شماره 10 تیمش را به جای متین کریم‌زاده به میدان فرستاد تا تیمش به گل برسد منتهی قایدی - که مشخص بود کرونا او را از شرایط خوبش دور کرده – نتوانست برای هشتمین بازی متوالی در لیگ، گلزنی کند تا وضعیت خط حمله استقلال، باعث نگرانی هواداران این تیم شود. 

جدا از قایدی، دیاباته هم بعد از بازی با تراکتور، هنوز موفق به گلزنی در لیگ نشده و دیروز هم قدر موقعیتهایی که نصیبش شده بود را ندانست و ارسلان مطهری هم که در دو بازی متوالی مقابل فولاد و ماشین‌سازی گل زده بود، روز خوبی را جلوی پیکان سپری نکرد.

البته فرهاد مجیدی به هواداران تیمش وعده داده که شرایط استقلال تا لیگ قهرمانان تغییر خواهد کرد و این تیم با تمام قدرت در آسیا به میدان خواهد رفت. حالا اینکه او می‌تواند مهاجمان تیمش را احیا کند، سوالی است که جوابش تا چند هفته آینده مشخص خواهد شد.