تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است

رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: از طرف کادر فنی و بازیکنان این قول را می دهم که با تمام وجود تلاش کرده و با تمام وجود در بازی فردا بجنگیم. تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است و به دلیل غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها، بیشتر از همه تیم‌ها آسیب می‌‎خورد. جای هواداران ما در ورزشگاه‌ها خالی است.

وی افزود: پاختاکور تیم خیلی خوبی است اما ما هم تراکتور هستیم. من و شجاعی در تیم شارجه با هم بازی کردیم و خیلی خوشحالم که بار دیگر در کنار هم هستیم. 

خطیبی درباره جایگاه تراکتور در لیگ ایران و کیفیت مسابقات داخلی گفت: لیگ ایران از سایر کشورها قوی تر و بالاتر است و با توجه به اینکه دو بازی کمتر انجام داده‌ایم می توانیم به رتبه خوبی که دوست داریم برسیم. برای برد در آن بازی های عقب افتاده به زمین می رویم. البته اکنون تمرکزمان روی لیگ قهرمانان آسیا و بازی فردا است اما بازهم می‌گویم لیگ ایران در منطقه سخت تر از کشورهای دیگر است و با وجود برخی ایراده ها کیفیت بالایی دارد.

وی با اشاره به خاطرات خوبش از دوران حضور در شارجه امارات گفت: دوستان خوبی در این شهر دارم. با مالک باشگاه شارجه هم خاطرات خوبی داشته و در ادامه هم با وی  و بازیکنانی که در آن زمان با آنها همبازی بودم دارم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: عبدالعزیز العنبری که یکی از فوق ‌العاده ترین، باشخصیت ترین و بهترین فوتبالیست‌های امارات است. در آن زمان کاپیتان شارجه بود که از وی هم خاطرات خوبی دارم. خوشحالم بار دیگر به این شهر آمدم و امیدوارم مانند گذشته با خاطرات خوبی این مسابقات را در شارجه پشت سر بگذارم.