کنعانی زادگان خودزنی کرد

لوران بلان و کادرفنی تیم الریان قطر که پس از مسابقه الوحده و پرسپولیس باید در ورزشگاه فاتوردا به مصاف گوا هند برود، با حضور در جایگاه ویژه این ورزشگاه دیدار شاگردان یحیی گل محمدی و هنک تن کاته را تماشا کردند.

* در دقیقه 62 نهیان عادل باید به عنوان بازیکن تعویضی از زمین بیرون می‌آمد اما داور ازبکستانی برای جلوگیری از اتلاف وقت این بازیکن به وی دستور داد از پشت دروازه زمین را ترک کند.

* در دقیقه 62 این مسابقه پهلوان با برخورد به محمد برغش به شکل مشکوکی درون محوطه جریمه الوحده روی زمین افتاد اما داور ازبکستانی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* در دقیقه 68 ارسال ترابی با ضربه سر کم دقت نوراللهی بیرون رفت. پس از خراب شدن این موقعیت محمد حسین کنعانی زادگان که فرصت بهتری برای گلزنی داشت دو دستی بر سر خود کوبید.

*منصور الحربی با دریافت کارت زرد مقابل پرسپولیس بازی بعدی تیم الوحده مقابل گوا را از دست داد.

* از دقیقه 78 پس از خروج سید جلال حسینی از زمین، امید عالیشاه بازوبند کاپیتانی را به دست خود بست.

* هنک تن کاته قصد داشت در دومین تعویض خود عبدالله انور را به جلی لی میونگ جو به زمین بفرستد اما با توجه به مصدومیت منصور الحربی این تعویض تغییر کرد و انور جای هافبک آسیب دیده الوحده وارد زمین شد.

* انور چهار دقیقه پس از ورود به زمین به دلیل خطای شدید روی علی شجاعی  اخراج شد.

* بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود الوحده به اتمام رسید  و کادرفنی تیم الوحده با تشکیل دادن یک حلقه به شادی پرداختند.