دلیل جدایی فراز کمالوند از استقلال مشخص شد

از چند هفته قبل بحث جدایی فراز کمالوند از تیم فوتبال استقلال و پیوستن او به سایپا مطرح شد اما با توجه به اینکه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مسابقات حساسی را پشت سر می گذاشت این قضیه در حد شایعه باقی ماند تا اینکه آبی پوشان به عنوان تیم اول از گروه C مسابقات صعود کردند.

فراز کمالوند در همان زمان با یک استوری که او را در کنار فرهاد مجیدی نشان می داد سعی کرد تلویحا این موضوع را تکذیب کند اما با بازگشت استقلال به تهران فراز کمالوند نیز به مدیریت باشگاه استقلال و همچنین فرهاد مجیدی اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم و پیوستن به سایپا را دارد.

هر چند خبرهایی مبنی بر تلاش استقلال برای ممانعت از جدایی کمالوند به گوش می رسید اما فراز با حضور در جمع سایپایی‌ها، با لباس نارنجی پوشان عکس یادگاری هم انداخت.

فراز کمالوند در حاشیه مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا درباره دلیل جدایی از استقلال گفت: حرفه ما مربیگری است و بعد از پیشنهاد سایپا با توافق فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به این جمع بندی رسیدیم که به سایپا کمک کنم. سایپا دارای امکانات سخت افزاری خوب و جزو معدود تیم‌های تهرانی است که باقی مانده است. امیدوارم این تیم با پتانسیلی که دارد در لیگ برتر بماند. فاصله بازی‌ها کم است و امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی سایپا علت جدایی‌اش از استقلال بوده است، گفت: این حرفها کدام است؟ من برای کمک به سایپا آمدم. بحث مبلغ زاییده تفکر افرادی است که مشخص نیست به چه چیزی فکر می‌کنند. حضورم در استقلال به خاطر فرهاد مجیدی بود. دوستی ما ۳۰ ساله است و اختلافی نداشتیم.

کمالوند درباره نقشش در صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من نقش بسیار جزیی داشتم. نقش اصلی را پس از لطف خدا، بازیکنان و فرهاد مجیدی داشتند. من گوشه‌ای از کار را گرفتم. خدا را شکر دل هواداران استقلال خوش شد. هواداران از اتفاقات استقلال ناراحت بودند. با آمدن مجیدی روند رو به رشد استقلال ادامه پیدا می‌کند. این تیم لیاقت رسیدن به فینال آسیا را دارد.

وی در مورد قرارداد یک سال و نیمه با سایپا و برنامه‌هایش برای این تیم خاطرنشان کرد: چو فردا شود، فکر فردا کنیم. درباره دستیاران نیز فردا صحبت می‌کنیم.