بازیکن ۴۰ - ۵۰ میلیارد تومانی پرسپولیس کیست؟

باشگاه پرسپولیس که چهار قهرمانی متوالی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در کارنامه سال‌های اخیر خود ثبت کرده است امسال هم جزو مدعیان فتح جام است.

شاگردان یحیی گل محمدی که خود را برای دو دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان و استقلال تهران آماده می‌کنند همچون سال‌های گذشته با حاشیه‌های زود تر از موعد نقل و انتقالاتی روبرو شدند.

شایعاتی که به نشست خبری ابراهیم شکوری نیز راه پیدا کرد تا یکی از محورهای اصلی صحبت‌های معاون اجرایی این باشگاه باشد.

ابراهیم شکوری که بارها عنوان کرد هواداران به این حرف‌ها توجه نکنند صحبت‌هایی را انجام داد که در نوع خود جالب توجه بود.

او که ابتدا عنوان کرد باشگاه پرسپولیس هنوز نامه‌ای برای جذب هیچ یک از بازیکنان خود دریافت نکرده است صحبت از پیشنهاد ۴۰ الی ۵۰ میلیاردتومانی چند بازیکن این تیم کرد.

بازیکنانی که در تابستان سال جاری قراردادهایشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد تا مشکلی برای دریافت رضایت‌نامه هم نداشته باشند. شکوری در حالی روی کلمه «۴۰ - ۵۰ میلیاردی» مانور می‌داد که طبق گفته خودش تنها به طور شفاهی از همین بازیکنان شنیده است.

البته صحبت‌های معاون اجرایی پرسپولیس چندان هم پر بیراه نبوده است چون‌که دو باشگاه قطری به احمد نورالهی و محمدحسین کنعانی زادگان به ترتیب پیشنهادی یک میلیون و پنجاه هزار دلار و یک میلیون و دویست هزار دلاری داده است.

با این حال هنوز چیزی از آینده این مذاکرات مشخص نیست اما شکوری آن را رسانه‌ای کرد تا اگر ملی پوشان ترکیب اصلی پرسپولیس تصمیم به ترک باشگاه فعلی خود گرفتند او و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه همچون مسئولان قبلی با واکنش تند و منفی هواداران پرسپولیس روبرو نشوند.

فرار رو به جلویی که می‌تواند در صورت درخواست نجومی این بازیکنان نیز باعث تغییر و تحولاتی در حوزه صنعت جابجایی فوتبالیست ایرانی در لیگ برتر داخلی قرار بگیرد.