فرهاد مجیدی برای پرسپولیسی ها کری خواند

فرهاد مجیدی  سرمربی تیم فوتبال استقلال  در مورد دیدار روز جمعه تیمش مقابل  پرسپولیس  گفت: هدفمان فقط شکست دادن پرسپولیس است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب در شان باشگاه استقلال انجام دهیم.

دیدار دربی 95 همیشه حساس بوده و برای بازیکنان و اعضای کادر فنی، از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به شرایط جدول برای ماندن در کورس قهرمانی لیگ برتر، محکوم به برد مقابل پرسپولیس هستیم. چیزی که از بازیکنانم خواستم این بود که فقط به برد فکر کنند. با احترام به تیم پرسپولیس و کادر فنی خوبشان، ما فقط برای برد به زمین مسابقه می‌آییم.

او در مورد اینکه آیا بازیکن مصدومی در دربی خواهند داشت یا خیر اظهار کرد: متین کریم زاده و رضاوند به بازی با پرسپولیس نمی‌رسند.

مجیدی در خصوص انتخاب اکبری به عنوان داور این دیدار گفت: در مورد داوری صحبتی ندارم.

او در مورد تمدید قرارداد‌های بازیکنان استقلال برای فصل بعد اظهار کرد: تیم‌های زیادی در لیگ برتر داریم، اما همه فقط به استقلال کار دارند. استقلال در ۲ سال گذشته، بر اساس تفکرات مربی ساخته نشده است. اجازه نمی‌دهم یک بازیکن از استقلال جدا شود. چند بازیکن قراردادشان به اتمام می‌رسد، اما مدیریت باشگاه با آن ها صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد را داشته است. چند بازیکن مد نظر خودم هستند و می‌خواهم آن‌ها را برای فصل بعد جذب کنند.

او در مورد اینکه آیا ممکن است مهدی قایدی و شیخ دیاباته در پایان فصل از استقلال جدا شوند گفت: جدایی هر بازیکنی را به خودش سپرده ام.

سرمربی استقلال در مورد نحوه جدایی فراز کمالوند از این تیم اظهار کرد: کمالوند خیلی به من لطف داشت که به تیم آمد. او خودش، از همان اول دوست داشت به استقلال بیاید. کمالوند مثل یک مشاور کنار من بود و زحمات زیادی برای تیم کشید. با من صحبت کرد و گفت موقعیت کاری خوبی برایش پیش آمده است. من هم اجازه جدایی او را از استقلال دادم. در فوتبال سعی می‌کنم همه چیز را یاد بگیرم. انشا الله دستیار خارجی که ایتالیایی است را به زودی معرفی می‌کنم. نمی‌توانم اسمی از او ببرم. خودتان ملاقاتش می‌کنید.

امیدوارم دیدار جذابی را از هر ۲ تیم ببینیم

مجیدی در مورد اینکه آیا فشار حاکم بر دربی، روی عملکرد مسابقه تاثیر می‌گذارد یا خیر اظهار کرد: فکر نمی‌کنم چنین باشد. امیدوارم دیدار جذابی را از هر ۲ تیم ببینیم. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و ما هم انگیزه بالایی داریم. هواداران استقلال منتظر این دیدار هستند و می‌خواهیم برای خوشحالی آن ها همه کار انجام دهیم.

مجیدی در مورد ضرباتی که به تیم استقلال از ناحیه مدیریت در این سال‌های اخیر وارد شده است، گفت: ۲ سال است تیم استقلال بدون نظر سرمربی بسته شده است. این موضوع جای تاسف دارد. برخی بازیکنانی که در لیست من نبودند، به باشگاه آمده‌اند. اجازه نمی‌دهم اتفاقی برای باشگاه استقلال رخ دهد. به هواداران استقلال قول می‌دهم که برای فصل بعد تیمی را بسازم که هجومی و چشم نواز بازی کند. ادب و اخلاق برای من خیلی مهم است.