پرسپولیس نباید تیمهای حریف را دست کم بگیرد

جواد منافی درباره برتری پرسپولیس برابر شاهین بندرعامری اظهار کرد: جام حذفی جام شگفتی‌ها است. تیم شاهین بندرعامری تیم بسیار خوبی نشان داد. این تیم می‌دانست مقابل نایب‌ قهرمان آسیا بازی می‌کند و بنابراین با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس قرار گرفت. همه می‌دانیم شانس زیادی مقابل پرسپولیس نداشت اما خوب و محکم ظاهر شد تا عملکرد خوبی داشته باشد.

وی افزود: در نیمه اول بعد از گلی که شاهین به ثمر رساند، سعی کرد بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار دهد و بتواند بازی را با تساوی به پایان ببرد اما پرسپولیس هوشمندانه بازی کرد و توانست دوباره دروازه حریف را باز کند و به پیروزی پر گل برسد.

او همچنین گفت: تا قبل از گل سوم پرسپولیس، شاهین چشم به ضدحملات داشت و می‌خواست گل تساوی را به ثمر برساند اما بعد از گل سوم به بعد دیگر روحیه و انگیزه لازم را نداشتند. پرسپولیس هم در این شرایط به خوبی توانست بر بازی مسلط شود و گل چهارم را وارد دروازه حریف کند.

منافی همچنین گفت: روی صحنه گلی که پرسپولیس دریافت کرد، تعللی در خط دفاع پرسپولیس شاهد بودیم البته تیم حریف هم واقعا عملکرد خوبی روی صحنه گل داشت. در نیمه دوم با ورود مهدی ترابی به زمین، جریان بازی کاملا تغییر کرد و طراحی حملات پرسپولیس جدی تر شد. ترابی طراحی حمله را به خوبی انجام داد تا تیم از کانال‌های کناری به خوبی استفاده کند و به گل برسد. البته تعداد گل‌ها می‌شد بیشتر از 4 گل باشد که با بی دقتی فرصت‌ها از دست رفت.

او همچنین گفت: بعد از اینکه مهدی عبدی در دقیقه 6 بازی گل زد، بازیکنان پرسولیس تصور کردند دیگر همه  چیز تمام است و برنده بازی شده‌اند. تیم حریف را دست کم گرفتند و دروازه تیم باز شد. من معتقدم روی این موضوع کادر فنی باید بیشتر کار کند تا بازیکنان حریف را دست کم نگیرند.