بلایی که استقلال سر الدحیل آورد +عکس

نشریه «الشرق» قطر امروز در گزارشی به ناکامی الدحیل در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های داخلی قطر پرداخت و لموشی را فرد مناسبی برای این تیم ندانست.

الدحیل در این فصل علی کریمی هافبک ایرانی را در ترکیب خود داشت. این رسانه قطری درباره بحران این تیم نوشت: الدحیل در این فصل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و این اولین بحران لموشی بود. او نتوانست به مراحل بعد راه پیدا کند. این تنها ناکامی الدحیل لموشی نبود چون در لیگ هم دوم شد و نتوانست قهرمانی را کسب کند. در جام امیر قطر و جام حذفی هم جامی نگرفت تا پرونده ناکامی بزرگ لموشی در الدحیل کامل شود.

لموشی ثابت کرد فرد مناسبی برای مربیگری در الدحیل نیست و باید سران باشگاه تا چند روز آینده درباره آینده او تصمیم بگیرند. همچنین باید باشگاه الدحیل درباره لژیونرهای تیم نیز تجدیدنظر کند.

 

کریمی به صورت قرضی از باشگاه قطر برای مدت نیم فصل راهی الدحیل شده بود و اکنون با اتمام قرارداد قرضی اش باید به قطر برگردد. استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و اولین بحران الدحیل را شاگردان مجیدی خلق کردند.

بلایی که استقلال سر الدحیل آورد +عکس